Četvrtu godinu zaredom u Prirodoslovnom muzeju Dubrovnik održan je program „Nastava u Muzeju“ koji uključuje izvanučioničku nastavu, a usklađen je s nastavnim planom i programom biologije za osnovne i srednje škole. Program se sastoji od predavanja i praktičnog dijela u kojem se koriste muzejski predmeti i svježi preparati za seciranje.
Program je započeo u ožujku nastavnim jedinicama „Ribe“ i „Mekušci“, a tijekom travnja i svibnja nastavljen je novim jedinicama „Bodljikaši“, „Biljna fiziologija kroz pokuse“ i „Mala škola dendrokronologije“.
„Bodljikaši“ – nastavna jedinica u kojoj su polaznici saznali više o biologiji i morfologiji morskih ježinaca. U radionici „Umjetna oplodnja i rani embrionalni razvoj hridinastog ježinca Paracentrotus lividus“ izveli su pokus induciranog mrijesta i umjetne oplodnje te promatrali razvoj oplođene jajne stanice pomoću svjetlosnog mikroskopa.
U nastavnoj jedinici „Biljna fiziologija kroz pokuse“ polaznici su samostalno izrađivali mikoskopske preparate te izvodili pokuse osmoze u gomolju krumpira, plazmolize i deplazmolize te mehanizma otvaranja i zatvaranja puči.
„Mala škola dendrokronologije“ – nastavna jedinica o drvenastom bilju te načinu stvaranja i brojanja godova. Sastavni dio ove jedinice bila je radionica „Prstenovi života“ u kojoj su polaznici pomoću ofsetne boje uzimali otiske godova s poprečnog presjeka drveta te na uzetom uzorku odredili biološki važne godine kao što su godina otkrića elektronskog mikroskopa, otkrića molekule DNA ili godinu svog rođenja.
U programu su sudjelovali učenici Osnovne škole Lapad i Gimnazije Dubrovnik.