Aktualno

Zašto se vozači u srijedu nisu zaustavili na stanicama u Sustjepanu i na Kantafigu?

sustjepan kantafig bez busa

Brojni su nas građani u srijedu ‘obasipali’ porukama i pitanjima zašto se određeni vozači gradskih autobusa tvrtke Libertas nisu zaustavili na stanicama u Sustjepanu i kraj Autobusnog kolodvora Dubrovnik zbog čega su mnogi od njih kasnili ili propustili dogovorene obaveze.

Riječ je bila o istoj autobusnoj liniji koja vozi iz pravca Pila za Mokošicu i obratno. Naši sugrađani su nam prepričali i dijelove komunikacije iz autobusa kad su putnici u nevjerici izlazili na sljedećoj, a ne predviđenoj stanici. Konkretno kod ‘kolodvorskog’ slučaja, vozač je rekao građanima, koji su čekali na stanici, kako se on tu ‘ne može zaustaviti’. Za istinitost ove tvrdnje odlučili smo pitati direktora gradske tvrtke Libertas Dubrovnik d.o.o. Antu Vojvodića. Kako nam je objasnio, ‘riječ je o ilegalnim stanicama’.

– Stanica kraj Autobusnog kolodvora na Kantafigu je ilegalna. Ukinuta je 2013. godine po nalogu prometnog inspektora – rekao je Vojvodić.

Kako ističe, stanica je uredna što se tiče tehničke specifikacije. Sporna je udaljenost između stanice u smjeru Mokošice i one u smjeru grada koja inače mora biti udaljenost 50 metara razlike, što nije slučaj u ovoj situaciji jer su preblizu jedna drugoj.

Vozači postupaju prema željama putnika
Ako je autobusna stanica ilegalna, zašto se onda neki vozači zaustavljaju?

– Sve je stvar do osobe koja vozi taj autobus. Ako vozač ne stane na ilegalnu stanicu, mi tu ne možemo ništa napraviti. Ako on ipak stane, krivac postaje on i tvrtka u kojoj radi – rekao je Vojvodić. Koje je moguće rješenje?

– Izmještanje te stanice u smjeru grada. No to nije u našoj nadležnosti, već u nadležnosti Grada Dubrovnika i Hrvatskih cesta. Mi možemo davati sugestije kako bi se pronašlo najbolje rješenje. Projekt nove legalne autobusne stanice je u planu. No, što se tiče rokova, ne bih htio izlaziti s datumima – istaknuo je Vojvodić.

Što je s autobusnim stajalištem u Sustjepanu? Kako nam govori Vojvodić, ona ‘nikad nije ni bila stanica’.

– Vozači su stajali na toj autobusnoj stanici kako bi se ukrcala nekolicina ljudi koji su se na to i naviknuli’. Vozači su dosad postupali i postupaju – prema željama putnika – rekao je Vojvodić. Za rješenje problema u Sustjepanu, kako kaže, postoje dvije opcije.

– Stanica se može iscrtati na cesti. Potrebna je suglasnost policije jer je to postala gradska cesta. Drugo rješenje je napraviti novu stanicu, nedaleko u produžetku gdje se nalazi privatni parking autobusa, udaljenom 200 metara – govori nam Vojvodić.

– Mi smo ovdje u neobranom grožđu, između dvije strane. Nama bi bilo najlakše da mi radimo stanice i napravimo ih u najkraćem roku – kaže nam direktor Libertasa.

‘Iduća stanica’ za traženje objašnjenja bio je Grad Dubrovnik. Pročelnik Upravnog odjela za promet Đuro Šutalo. Istaknuo je kako su ‘u procesu rješavanja’ ovih problema i kako će se ‘zasigurno uskoro realizirati’.

– Što se tiče stanice na Kantafigu, Grad je razgovarao s Hrvatskim cestama i postignuo je dogovor. Jednako tako i s Lučkom upravom koja je dopustila da se ta stanica izmakne i da bude na propisanom mjestu, u skladu sa zakonom. Projekt je u izradi i to će se skoro realizirati. Molimo ljude za strpljenje – rekao je Šutalo. Za pitanje stanice u Sustjepanu, Šutalo je istaknuo kako postoje prijedlozi za smještanje stanice.

– Kroz koji dan će biti izrađen projekt koji će biti poslan na odobrenje Policijskoj upravi dubrovačko-neretvanskoj. Zatim moramo pričekati njihove povratne informacije. Poduzet ćemo sve kako bi građani mogli čekati autobuse na stanicama koje su napravljene prema propisima i zakonu – zaključio je Šutalo.

mp

Pročitajte još

DORH zatražio hitno izvješće EPPO-a u slučaju istrage protiv bivšeg ministra zdravstva

Dulist

“Držićev životinjski svijet” oduševio struku, Dom Marina Držića i Prirodoslovni muzej Dubrovnik osvojili priznanje

Dulist

Globalni tjedan poduzetništva dolazi na Ekonomski fakultet Sveučilišta u Dubrovniku

Dulist