U samo tjedan dana od uspostavljanja Upravljačkog centra Civilne zaštite Grada Dubrovnika vrijedni volonteri Centra primili su putem e-maila i obradili ukupno 2751 upit građana, dok je na besplatni info telefon u istom razdoblju zaprimljeno čak 3086 poziva.
Upiti koji svakodnevno pristižu dijelom se odnose na zahtjeve za izdavanjem propusnica za napuštanjem mjesta prebivališta, kojih je do danas izrađeno preko 700, no među njima je i veliki broj upita različite prirode – od prijava nepridržavanja uputa koje izdaje nacionalni Stožer civilne zaštite do upita koji se odnose na organizaciju života u novim okolnostima. Svi upiti i zahtjevi obrađuju se žurno te se na iste odgovara u što kraćem roku.
Osim što služi za komunikaciju s građanima, putem Upravljačkog centra koordiniraju se aktivnosti operativnih snaga Civilne zaštite Grada Dubrovnika. Rad je u organiziran je u dvije smjene, a volonteri su građanima za upite dostupni svakodnevno i to od 8 do 20 sati, a vikendima od 10 do 18 sati.
S ciljem pravovremenog i točnog informiranja javnosti od prošlog tjedna pokrenuta je i Viber zajednica kao novi kanal komunikacije. Zajednica Grad Dubrovnik COVID 19 u samo nekoliko dana okupila je preko 3330 članova, a prepoznata je i od Vibera te nosi oznaku potvrđene zajednice.
Podsjetimo, na internetskim stranicama Grada Dubrovnika dostupne ažurirane informacije o koronavirusu s istaknutim poveznicama na posljednje podatke o epidemiji te na preporuke o zaštiti od virusa Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo i objave Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske te drugih relevantnih izvora nadležnih tijela koja sudjeluju u suzbijanju epidemije, ali i sve obavijesti o mjerama i aktivnostima koje provode Grad Dubrovnik te gradske tvrtke i ustanove.