Već je od prije poznato da političari, a posebno ovi naši lokalni, nisu odviše domišljati kad je riječ o krilaticama za izborne kampanje, a potvrdu tome dobili smo naravno i na ovim izborima.
Nećemo sad nabrajati što su sve ‘sklepali’ vrli nam kandidati u nastojanju da i tim ‘ključnim riječima’ osvoje koji glas više, ali nam je ovih dana upao u oko jedan detalj.
Naime, predizborna brošura kandidata HDZ-a Mata Frankovića vrvi krilaticom ‘Vrijeme je…’, a oni boljeg sjećanja ističu kako je baš tu krilaticu koristio bivši dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić, kad je 2009. godine ušao u izbornu utrku s Frankovićevom stranačkom kolegicom Dubravkom Šuicom.
Razlika zapravo nije velika, jedino što Andro 2009. korača, a Mato 2017. čuči…
U svojoj prvoj kampanji 2015. godine Franković je najčešće koristio krilatice ‘Gradonačelnik svih građana’ te ‘Za duplo bolji Grad’., ali i inačicu ‘Vrijeme je za duplo bolji Dubrovnik’. Tada mu to nije pomoglo jer je poražen od Vlahušića.