Austrijski inženjer Eitelberger u svojoj knjizi Die mittelalterlichen Kunstdenkmale Dalmatiens in Arbe, Zara, Trau, Spalato und Ragusa, izdanoj u Beču 1861., donio je crteže nekoliko kapitela i nekih drugih umjetničkih dijelova klaustra. Svojim crtežima na početku druge polovice 19. stoljeća ovjekovječio je najvrjednije elemente klaustra. Neki autori poslije su u svojim radovima objavljivali njegove skice. Dokumentarni kratki film bez tona napravljen 1929., za vrijeme posjeta nobelovca Georga Barnarda Shawa, svjedoči o izgledu klaustra u to doba.
Slično su činile i brojne fotografije koje su napravljene desetljećima prije toga. Neke od njih bile su tiskane kao razglednice na kartonu, formata standardne poštanske dopisnice, pa se i poštanskim pošiljkama sklad i ljepota klaustra širila svijetom. Nekoliko tih razglednica objavljeno je u knjizi Dubrovnik sa starih razglednica tiskanoj 1996. u Dubrovniku. Na jednoj od njih, koja prikazuje klaustar s pogledom na fontanu i jugozapadni kut, na kamenoj klupi u dvorištu klaustra između stupova 7 i 8, okrugla je kamena posuda s drvenim poklopcem. U njoj je u to vrijeme čuvana blagoslovljena voda koju se ljudi mogli uzimati i nositi svojim kućama.
I fotografije snimljene 1899. u vrijeme rekonstrukcije ograde oko gornje šetnice, koju je financirao Amerling, otkrivaju detalje oko preslagivanja istočnog dijela ograde i izradbe novih njezinih segmenata. U novije vrijeme tiskane su mnogobrojne razglednice s motivima klaustra. Brojni slikari u različitim slikarskim tehnikama zabilježili su pojedine detalje klaustra. A digitalne fotografije klaustra, nakon razvoja tog medija i interneta, vrlo često umjetničku vrijednost ovog dvorišta šire svijetom.
Fra Stipe Nosić