Dubrovnik je ovog tjedna posjetilo više od 600 gostiju iz Južne Koreje. Među gostima koji su u Dubrovnik sletjeli Korean Air privatnim charterom bili su i deseci južnokorejskih influencera, koji će promoviranjem Hrvatske na društvenim mrežama, zasigurno potaknuti dodatni interes gostiju iz Južne Koreje. Gosti iz Južne Koreje destinaciju biraju prema lifestyleu i kulturi, a Hrvatsku su prepoznali kao iznimno sigurnu destinaciju, vrhunske gastronomske i kulturne ponude.
Podaci iz razdoblja prije pandemije su pokazivali koliko je važno emitivno tržište Južna Koreja. Prije pandemije, 2019. godine, u Hrvatsku je došlo više od 400 tisuća turista iz Južne Koreje, koji su ostvarili preko 511 tisuća noćenja.
Inače, radi se o incentive putovanju pod nazivom Romantic Croatia, Diamond Invitation, a koji je obuhvatio najbolju ponudu hrvatske gastronomije, kulture i tradicije. Program je nastao u organizaciji destinacijske menadžment kompanije Uniline.
-Incentive putovanja iznimno su važna za hrvatski turizam, a dolazak grupe južnokorejskih turista odličan je znak za nadolazeću predsezonu, kako za Dubrovnik, tako i za cijelu Hrvatsku. Od pojave pandemije koronavirusa, gosti iz ovog dijela svijeta nisu posjećivali Hrvatsku, međutim ovog ljeta su u našu zemlju počeli stizati prvi turisti iz Južne Koreje, koji su našu zemlju prepoznali kao iznimno sigurnu destinaciju. Interesa za putovanja u Hrvatsku sve je više, a posebno za ovu vrstu turističke ponude – izjavila je Martina Tomić, voditelj prodaje u Unilineu.