Grad

VLAHUŠIĆ NAJAVIO Radit će se i u sezoni!

Batala18

Gradonačelnik Andro Vlahušić obišao je radove na Batali. Istaknuo je kako je zadovoljan kako se promet odvija.
– Sve se radi, završili smo prometno rješenje sa velikim i manjim trokutom da pješaci mogu sigurno prelaziti preko ulice. Promet se dobro odvija, a najbolje je da se sjetite kako je bilo u 11 sati pred dvije godine. Sat vremena se vozilo autom, bilo gdje da kreneš u gradu. Pogledajte sada, tko se vozi duže od par minuta – nema ga. Mi smo s ovim prometnim rješenjem završili prometna rješenja za naredna desetljeća. Funkcionira Ilijina glavica, stanica Lapad preko koje prolazi 32 tisuća auta i motora. Da bismo to dokazali, zatražili smo istraživanje i brojanje prometa u cijelom gradu – istaknuo je dodavši kako će park Batala biti završen za 2 do 3 tjedna.

– Izgledat će kao park u Gružu. Očekivali smo manje radova ali izvođači su bili po hotelima ali to nije ugrožavalo odvijanje prometa i urbanu kulturu življenja u našem gradu. Riješit ćemo igrališta, urediti šetnice. Vodovod s druge strane kopa plastičnu cijev gdje je Lapadska obala pucala, oni će je sad zamijeniti ispred RK Minčete pa do križanja Batala. Nastavit će se radovi ispred Elektrojuga, odlučili smo se na to jer ovo ljeto može doći do više pucanja, strojevi su tu, ali neće bti zaustavljanja prometa. U Dubrovniku će se raditi i ovo ljeto bez obzira na sezonu. Cijela vrijednost ovoga projekta Lapad stanice je 10-ak milijuna kuna,a uključuje postavljanje cijevi, odvodnje, riješili smo Bazen, odvodnju koja ide od Jadranske magistrale koja je napravljena do Splitskog puta, a ostaje taj spoj Splitski put zgrada Bazena. 10-ak milijuna kuna košta infrastuktura, vodovod, hotikultura i cesta što je rješenje koje će trajati dok se ne napravi projekt gdje bi sukladno GUP-u autobusi i auti trebali prolaziti iza odnosno kroz povijesne vrtove, da promet ne ide Gruškom obalom ni ispred zgrade RK Minčeta i Elektrojuga. To bi trebala biti pješačka zona, fontane, vrtovi, a prolazilo bi se iza zgrade Elektrojuga. Napravili smo nakon usvajanj GUP-a ideja rješenja, ali prvi ovisi o izgradnji kompleksa Radeljević-Libertas, i zgrade Euroherca – pojasnio je Vlahušić .

Naglasio je kako su ekološke studije za Lapadsku obalu, Batalu i Marinu dobile pozitivno rješenje od Ministarstva zaštite okoliša.

– Sve su tri pozitivno rješene uz iznimku da je Grad Dubrovnik glasao protiv Marine, za koju je ekološka studija predvidjela i varijantu koja nije sukladna UPU-u. Grad ne podržava proširenje nasipanja u more više nego što je UPU-om definirano. Ekološka studija kaže da je moguće i jedno i drugo. Sutra imamo sastanak s izrađivačem plana projekta Lapadske obale, idejno rješenje i glavni projekt su gotovi, prepravit ćemo ga sukladno ekološkoj studiji, i mi smo spremni na jesen raspisati natječaj za izgradnju nove Lapadske obale i Marine za Dubrovčane, od Batale do Ekonomskog fakulteta. Iza toga je obuhvat komercijalne Marine, a obveza je onoga koji je gradi i Grada da zajednički završe obalu. Županija se mora konačno odlučiti jer je napravljena ekološka studija, napravlje je UPU, napravili su i glavni projekt kojeg treba uskladiti s ekološkom studiju, hoće li Županijska lučka uprava samostalno graditi Marinu s pontonima širine 2,40 metara ili će je prepustiti radu i Luci Dubrovnik. Grad i Luka Dubrovnik voljni su je napraviti svojim sredstvima, već dogodine. Ako županija ne može to napraviti neka raspiše koncesiju, a Luka Dubrovnik i Grad će se javiti i osigurati građanima po povoljnim uvjetima vez za 600 mjesta – dodao je.

Na pitanje je li prometno rješene oko RK Minčeta izrađeno prema Promelovoj studiji i zašto je napravljena pješačka zona koja danas služi kao parking prostor, Vlahušić je odgovorio:
– Napravljena je zbog prometnih rješenja. Ako se sjećate kružnog toka, dobili smo načelnu suglasnost policije za ovo rješenje, odradit ćemo otkup šireg zemljišta od Iraca, koje bi trebali platiti oko 1600 eura. Mijenja se zakon o procjenama, pa kad se on napravi, radit ćemo procjenu i širit ćemo to područje koliko bude potrebno. Napravljena je da bismo dobili urbani sklop. Prometni stručnjaci, Promel i policija predlažu da ostane ovo rješenje. Ovo je odluka Grada da se grad razvija u sklopu urbanih blokova. Nema nikakvog parkirališta, postavljeni su stupići kraj pumpe Elektrojuga, ovo je urbana zona, radi mogućnosti izlaska iz RK Minčeta, Grawea, Atlanta. Studija koju smo radili je živo tkivo, promijenili smo dosta toga, ovo rješenje nastalo je kao drugi korak nakon što smo promet preusmjerili kroz Gruž, a ne preko Vojnovića. Dugo smo se svađali s Promelom koji su željeli okrenuti promet kroz Vojnović. Mi smo u skladu s njima, jer ovo rješenje potpisuje Promel, odlučili da se od Splitskog puta sa dva, tri traka vozi u jednom smjeru – naglasio je Vlahušić dodavši kako je nekoć vožnja od Gruža do Pila trajala 45 minuta, a sada traje 15 minuta.

Pročitajte još

Grmljavinsko nevrijeme ipak će nas zaobići?!

Dulist

ČEP U PROMETU: Spojili se Župa i grad

Dulist

Ostvareno 2 milijuna noćenja, 11 dana ranije nego lani

Dulist