Privatizacije Libertasa neće biti, ali dvije službe će se trebati izdvojiti – kazao je danas u emisij „Pogledi“ Hrvatskog radija Radija Dubrovnik gradonačelnik Vlahušić, govoreći o planovima Grada za tvrtku Libertas.
– Autobusni kolodvor više neće postojati i postat će dio lučkog terminala. Pregovaramo s Lukom Dubrovnik, jer po mom stavu kolodvor jest sastavni dio terminala, a ne Libertasa. Luka Dubrovnik bi trebala preuzeti sve zaposlenike kolodvora te da imaju jednaka ili bolja materijalna prava, jer Luka Dubrovnik ima nešto veće plaće nego Libertas – istaknuo je gradonačelnik Vlahušić.
– Što se tiče tehničke službe i voznog parka Libertasa, u pregovorima smo s EBRD-om i želimo kupiti 50 novih autobusa, kako najstariji autobus ne bi bio stariji od deset godina. Drugo je pitanje treba li 65 ljudi biti zaposleno u tehničkoj službi Libertasa, a svi se autobusi servisiraju kod dobavljača. Na to će svoj odgovor dati uprava Libertasa – kazao je Vlahušić, posebno istaknuvši kako se u Libertasu plaćaju sve obaveze i plaće te kako je ta tvrtka jedna od rijetkih u kojima nije došlo do desetpostotnog smanjenja plaća.
– Nećemo dopustiti da dio sindikata, ovo jasno govorim, instruiran od dijela političkih stranaka, utječu na to. Takvi, nazovimo ih, sindikalni lideri, najavljuju štrajk i da neće voziti građane i djecu Dubrovnika. Kao gradonačelnik neću dopustiti takvo ponašanje – kazao je Vlahušić.
Gradonačelnik se dodatno osvrnuo na projekt izgradnje terminala u Gružu.
– Razgovarat ćemo popodne o projektu izgradnje terminala u Gružu vrijednom 40 milijuna eura. Vrlo smo blizu rješenja da pronađemo i javni i komercijalni interes, jer su se pojavile dvije velike hrvatske tvrtke zainteresirane za ulaganje – istaknuo je gradonačelnik.
– Od toga će 15 milijuna eura koštati kolodvor, garaže, carina i prostor terminala. Luka Dubrovnik i Grad Dubrovnik imaju u cijelosti zatvorenu financijsku konstrukciju, kao i ove hrvatske tvrtke za ostatak od 25 milijuna eura. Još uvijek pregovaramo o načinu izgradnje sadržaja – kazao je Vlahušić.