Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na sajmu World Travel Market (WTM) jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova koji se ove godine održava u svom hibridnom izdanju, odnosno uživo od 1. do 3. studenog u Londonu, dok će se virtualno izdanje sajma održavati 8. i 9. studenoga na online platformi sajma. Na sajmu je prisutan i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, koji se tijekom prvog dana sajma susreo s predstavnicima najvažnijih partnera kao što su easyJet, TUI, SAGA, Jet2.com & Jet2Holidays. Sastanci su održani i sa predstavnicima Globetrotter TV-a, National Geographica te Wanderlusta.
-Nastup na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova možemo gledati kao dio intenzivnih priprema za 2022. turističku godinu. Iznimno dobre rezultate postignute u ovoj godini, ali i odlične najave za iduću godinu, primili smo od predstavnika Jet2.com-a, naših najvažnijih partnera na britanskom tržištu, koji nam uz TUI, dovodi najveći broj britanskih turista. Zaključci sa prvog dana sajma vrlo su pozitivni, partneri za iduću godinu najavljuju rast potražnje za Hrvatskom i veći broj aviolinija, no pred svima nama je važan zadatak i velika odgovornost jer će osnovni preduvjet uspješne turističke sezone biti stabilna epidemiološka situacija – izjavio je direktor Staničić, najavivši daljnje promotivne aktivnosti i projekte koji će za cilj imati pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne i sigurne turističke destinacije bogate ponude.
Richard Owens, razvojni menadžer u easyJetu, naglasio je kako su u ovoj kompaniji vrlo zadovoljni postignutim rezultatima.
-U ovoj smo godini ostvarili vrlo dobre rezultate te smo se tako gotovo u potpunosti vratili na trendove iz 2019. godine. Kada govorimo o Hrvatskoj, u idućoj godini planiramo povećanje kapaciteta i uvođenje novih letova, a pritom i po prvi put razmatramo uvođenje letova prema zračnim lukama Rijeka i Osijek – izjavio je Owens, nadodavši kako su im, u kontekstu Hrvatske, zanimljiva tržišta Njemačke, Italije i Velike Britanije.
Zadovoljstvo iskazanom potražnjom za Hrvatskom u ovoj godini izrazio je i Frank Broersen iz TUI-ja, vodeće svjetske turističke grupacije.
-Bilježimo povećanje bukinga od 16 posto u odnosu na 2019. godinu, a nastavak pozitivnih trendova i daljnji oporavak turističkog tržišta očekujemo i u narednoj godini. U tijeku su završne radnje i faze planiranja, pregovori s hrvatskim partnerima su u tijeku te vjerujem u zajednički dogovor koji će rezultirati još većim brojem naših kapaciteta u Hrvatskoj – zaključio je Broersen, dok su povećanje kapaciteta prema Hrvatskoj najavili i Janice Mather te Jacob Bramley iz Jet2.com & Jet2Holidays, drugog najvećeg turoperatora te treće najveće britanske zrakoplovne kompanije koja leti iz devet baza u Britaniji na preko 70 odredišta diljem Europe.
Hrvatska turistička ponuda predstavlja se na velikom štandu u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja i 16 suizlagača, među kojima su turističke zajednice županija Zadarske, Šibensko-kninske, Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske, gradova Zagreb i Dubrovnik te NP Plitvička jezera, Croatia Airlines, Maistra Hospitality Group, Valamar, Uniline DMC – Croatia, Perfecta Travel, Liburnia hotels&villas, Aminess hotels&campsites, BAN Tours i Adriatic DMC. U Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu 2021. godine s britanskog tržišta ostvareno više od 230 tisuća dolazaka i oko 1,2 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast 83 posto u dolascima i 77 posto u noćenjima.