Nakon na cesti u Čajkovićima u kojoj je stradao 12-godišnjak, sve glasnije i glasnije pojavljuju se moguća rješenja za problem ove prometnice.
Jedno od rješenja ponudio je i Denis Pavela, pročitajte ga u nastavku:
Ukoliko vozilo ne poštuje propisanu brzinu kretanja (konkretno 60 km/h) na semaforu se automatski pali crveno svjetlo, što vozilo prisiljava na zaustavljanje, prethodno upozorivši displeyom vozača.
Isto tako, ovim uređajem bi se regulirao i prelazak pješaka na tom dijelu gdje bi se pritiskom na poziv uključilo zeleno svjetlo za prijelaz pješaka.
Na ovaj način će se značajno povećati razina sigurnosti za sve pješake, a posebno za velik broj školaraca, koji svakodnevno prolaze ovom nerazvrstanom cestom u nadležnosti Grada Dubrovnika.
Postavljanjem semafora s mjeračima brzine taj problem bi trebao biti riješen. Cijena oko 200 tisuća kuna.
A što planira Grad Dubrovnik?
O Čajkovićima smo pisali i u novom, tiskanom izdanju DuLista, a gradsku upravu smo pitali može li se na ovom predjelu ceste postaviti usporivači prometa (tzv. ležeći policajci) ili ne.
– Prema Pravilniku o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama nije dopušteno postavljanje ‘ležećih policajaca’ na glavnim pravcima vozila hitne pomoći – kazali su nam iz Grada Dubrovnika.
Što će se konkretno poduzeti (koje mjere) i kada?
Nadležni upravni odjel za promet stanogradnju i razvojne projekte u rebalansu proračuna koji će biti upućen na iduću sjednicu Gradskog vijeća predvidio je sredstva za postavljanje preventivnog radarskog mjerača brzine (poput primjerice onog u Ulici A. Hebranga) koji vozače upozorava da prilagode brzinu kretanja dopuštenoj, a koja je na području Grada Dubrovnika propisana na 50 km na sat – kazali su nam iz gradske uprave.
Inače, propisana dzovoljena brzina je 60 km/h.
– Dodatno napominjemo da je okviru kontinuiranih radova na podizanju sigurnosti u cestovnom prometu za ovu godinu planirano postavljanje led markera na frekventnim pješačkim prilazima na području Mokošice – zaključuju u odgovoru.