Cijena usluge u promidžbenim turističkim katalozima može se isticati i u drugim valutama, uz napomenu da je za korisnika mjerodavna cijena u kunama, ističu iz Državnog inspektorata.
Ako u cijenama usluga za izlete ili paket aranžmane u promidžbenim katalozima ističete cijenu u eurima, a naplata se planira vršiti u kunama, morate te vidljivo i čitko istaknuti, napominju.
– U katalozima i drugim promidžbenim materijalima možete uslugu paket aranžmana, izleta i slično uz cijenu u kunama isticati i u drugim valutama, pa tako i u eurima, uz napomenu da je za korisnika usluge mjerodavna cijena usluge istaknuta u kunama – stoji u dopisu koji možete u cijelosti pročitati na članskom djelu stranice u kategoriji Dokumenti, potkategorija Tumačenje zakona i propisa.
Sve potrebne informacije na temu Najčešće greške u poslovanju možete pročitati u UHPA Stručnoj reviji.