Komorni sastav Harlequin Art Collective kojeg čine flautist Dani Bošnjak, trombonist Alan Bošnjak, vibrafonist Šimun Matišić, harmonikaš Stjepan Vuger i sopranistica Marta Schwaiger, nastupio je u četvrtak u ljetnikovcu Bunić-Kaboga izvodeći skladbe iz Muzičke žrtve Johanna Sebastiana Bacha te ciklus Poèmes pour Mi Oliviera Messiaena na koncertu pod pokroviteljstvom zaklade Caboga Stiftung.
Jedinstveni sastav novoga i neobičnoga zvuka, Harlequin Art Collective koncert je otvorio skladbama Ricercar a 3 (Troglasna fuga), Sonata sopr’il Soggetto Reale (Sonata za flautu) i Ricercar a 6 (Šestoglasna fuga) iz Bachove zbirke Muzička žrtva (Musikalisches Opfer), koje se smatra jednim od najkompleksnijih djela čitave glazbene povijesti. Za ciklus od devet Pjesama za Mi u obradi Šimuna Matišića, na scenu je izašla i sopranistica Marta Schwaiger. Lakoća izvođenja iznimno zahtjevnih tonova te ansambl koji izvrsnim sviranjem prati sopranisticu, učinili su prilično vruću večer u Kabogi ugodnom i jedinstvenom. Publika ih je na kraju nagradila dugim pljeskom, a vibrafonist Šimun Matišić i flautist Dani Bošnjak počastili su prisutne posebnom glazbenom točkom u vrtu iznad ljetnikovca.
Komorni sastav Harlequin Art Collective osnovan je u Zagrebu početkom 2018. godine na inicijativu Danija Bošnjaka, a iako na prvi pogled neobičan, instrumentarij ansambla je međusobno vrlo skladan te kompatibilan i bogat zvukovnim mogućnostima. Glazbenici Harlequina aktivni su na mnogim poljima. Šimun Matišić je pri kraju studija udaraljki i kompozicije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a još kao dvanaestogodišnjeg dječaka, legendarni Boško Petrović proglasio ga je jamcem budućnosti jazza u Hrvatskoj. Diplomski koncert na kojem je Stjepan Vuger trebao dirigirati Petrušku Stravinskog i Klavirski koncert Šimuna Matišića odgođen je zbog pandemije, ali Vuger je već i sada vrlo aktivan pedagog i dirigent, dok je harmoniku diplomirao u klasi Boruta Zagoranskog na Odjelu za glazbu Sveučilišta u Puli. Marta Schwaiger pjevanje je diplomirala na Bečkom konzervatoriju u klasi Roberta Fontane i često nastupa u zagrebačkom HNK, a Dani i Alan Bošnjak su, osim svojih stalnih poslova u Zagrebačkoj filharmoniji, odnosno u Orkestru Opere HNK, svirali i u brojnim drugim ansamblima i komornim kombinacijama.