Gradonačelnik Dubrovnika Mato Franković zaključkom je imenovao članove Savjeta za urbanizam, ususret donošenju novog PPU-a i GUP-a. Ovo stručno savjetodavno tijelo čine predstavnici Društva arhitekata Dubrovnik i Hrvatske komore arhitekata – Područnog odbora Dubrovnik: Romano Duić, Lea Đurović Ruso, Lukša Radić, Ursula Stanić i Matko Vetma.
Zadaća stručnjaka okupljenih u Savjetu za urbanizam, navode iz Gradske uprave, je sagledavanje kompleksnih prostorno-planskih i urbanističkih pitanja na prostoru obuhvata Prostornog plana uređenja i Generalnog urbanističkog plana te davati mišljenja, prijedloge i primjedbe u tijeku izrade nacrta prijedloga dokumenata, kao i izvješća o javnoj raspravi tijekom njihova donošenja.
Gradonačelnik Franković danas se sastao s imenovanim članovima, a sastanku je nazočio i pročelnik Upravnog odjela za urbanizam, prostorno planiranje i zaštitu okoliša Božo Benić.
Kako je istaknuo gradonačelnik Franković, cilj izrade novog PPU-a i GUP-a je s jedne strane osigurati skladnost gradnje gradnje i poštivanje kulturno-spomeničke baštine Dubrovnika, a s druge omogućiti razvoj grada definiranjem novih zona urbanog življenja i stanovanja. Ovom prilikom zahvalio je sudionicima sastanka na odazivu i sudjelovanju u ovom izazovnom i važnom projektu donošenja ključnih prostorno-planskih dokumenata.
Pročelnik Benić naglasio je kako je riječ o veoma složenom procesu koji će u konačnici, u zadanom roku od okvirno dvije godine, rezultirati dokumentom koji će definirati jasnu viziju razvoja Grada Dubrovnika za dugoročno razdoblje. Između ostalog, istaknuta je važnost društvenog i strukovnog konsenzusa u kontekstu donošenja najkvalitetnijeg rješenja kojim će se zaštititi interesi Grada i građana.
Podsjetimo, Ugovor za izradu Izmjena i dopuna PPU-a i GUP-a Grada Dubrovnika vrijedan 1.556.250 kuna s PDV-om sklopljen je u rujnu 2022. s tvrtkom Urbanistica d.o.o. iz Zagreba, dok je ugovor za izradu strateških studija procjene utjecaja na okoliš sklopljen s tvrtkom Ires ekologija d.o.o. iz Zagreba i vrijedan 481,250 kuna s PDV-om.