Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik donijelo je u ponedjeljak na sjednici odluku o pokretanju tužbe Upravnom sudu protiv rješenja Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, kojim se poništila njihova odluka o raskidu predugovora s koncesionarom Terminala za kruzere u luci Gruž, tvrtkom ”Dubrovnik international cruise port investment” (DICPI).
Kako se navodi u izvješću sa sjednice, na današnjoj (105.) sjednici Upravnog vijeća, raspravljalo se o Rješenju kojim je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, u upravnom postupku, poništilo odluke tog Upravnog vijeća donesene na 98. sjednici koja je održana 20. srpnja 2016. godine.
”Većina članova Upravnog vijeća je izrazilo neslaganje s dostavljenim Rješenjem, pa je u interesu zaštite prava i interesa Lučke uprave Dubrovnik donijelo Odluku o pokretanju sudskog spora na Upravnom sudu”, navodi se u priopćenju kojeg potpisuje predsjednik Upravnog vijeća Žarko Koboevića koji navodi i kako mu je osobno žao što u ”uputi o pravnom lijeku na Rješenje nadležnog Ministarstva nije dopuštena žalba, nego samo tužba na Upravnom sudu”.
Inače, na zatvorenom dijelu sjednice Vlada je u prošli četvrtak, među ostalim smijenila i dio članova članova Upravnog vijeća Lučke uprave Dubrovnik, a Koboević je u priopćenju naveo i kako će novi članovi stupiti na dužnost nakon stupanja na snagu Rješenja o razrješenju starih i Rješenja o imenovanju novih predsjednika i članova Upravnog vijeća objavom u Narodnim Novinama.
U četvrtak je razriješen dosadašnji predsjednik Žarko Koboević te dosadašnji članovi Željan Matić, Jelka Musladin, Nina Perko te Nikola Beusan. Novim predsjednikom Upravnog vijeća Lučke uprave Dubrovnik imenovan je Kristijan Pavić, a članovima Marko Potrebica, Jelka Musladin, Baldo Tomašević i Sven Jesenković. Osim njih u Upravnom vijeću su još direktor Luke Dubrovnik Božidar Memed kao predstavnik koncesionara te Andro Vlahušić kao predstavnik Grada Dubrovnika.
Upravno vijeće Lučke uprave Dubrovnik, predugovor o Terminalu u Gružu raskinulo je jer do 15. srpnja prošle godine nije usuglašen tekst glavnog ugovora, čime je aktiviran članak 2.5 aneksa predugovora koji predviđa raskidanje bez obveza ijednoj strani. Rok za usuglašavanje teksta ugovora bio je prvo u travnju prošle godine, a nakon odobrenog prvog produljenja roka, koncesionar Dubrovnik International Cruise Port Investment (DICPI), čiji su osnivači, Global Ports Holding (GPH) i Bouygues Batiment International (BBI), tražio je novu odgodu do 1. studenog koja nije odobrena.
Tadašnji, ali i sadašnji ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković istaknuo je svojedobno kako je predugovor raskinut, među ostalim i zato što su iz DICPI-a tražili državne garancije za projekt terminala što je bilo potpuno u suprotnosti uvjetima natječaja o koncesiji, kao i da su predlagali povećanje cijene lučke naknade po putniku, što također nije bilo sukladno natječaju.
Slijedeća vijest