Učenike Hrvatske nastave Hessen i njihove učiteljice, kojima je Dubrovnik jedna od postaja na putovanju južnom Hrvatskom gdje upoznaju kulturu i ljepote zemlje svojih predaka, dočekao je u prostorijama Grada Dubrovnika Pročelnik Upravnog odjela za obrazovanje, šport, socijalnu skrb i civilno društvo Dživo Brčić.
U ime gradonačelnika Grada Dubrovnika pročelnik Brčić je poželio učenicima srdačnu dobrodošlicu u Dubrovnik, a istaknuo je kako je kako je važno da mladi uče materinji jezik premda žive u inozemstvu i ne smiju zaboraviti odakle potječu kako se naša kultura i civilizacija ne bi zaboravila.
-Lijepo je da posjećujete domovinu i vidite njene brojne ljepote i bogatstva koja su zaista brojna – izjavio je pročelnik Brčić.
Učenici su izrazili svoje oduševljenje Dubrovnikom, posebno gradskim zidinama, a za pročelnika su imali brojna pitanja o povijesti i nastanku Dubrovnika, školama i fakultetima u Gradu, vaterpolskom klubu Jug i drugim sportovima. Koordinatorica Hrvatske nastave Hessen Lidija Bodalec zahvalila je na prijemu, te je istaknula da je ova ekskurzija nastavak one ranije iz proljeća 2017. kada su učenici posjetili Vukovar, gdje su se susreli s vukovarskim gradonačelnikom Ivanom Penavom. Na istom putovanju u Zagrebu su posjetili i Ured predsjednice RH. Učenici su uzrasta od 5. do 9. razreda osnovne škole, njih 24, a stigli su iz različitih nastavnih mjesta programa Hessena uživo upoznati ljepote svoje domovine.
Hrvatska nastava u inozemstvu, nastava hrvatskog jezika i kulture broji više od 500 učenika, namijenjena je djeci hrvatskih državljana koji privremeno ili stalno žive u drugim zemljama, odnosno djeci u inozemstvu kojima je hrvatski jezik obiteljski jezik. Program je usmjeren na prenošenje i njegovanje hrvatsko kulturno i povijesno naslijeđe djeci hrvatskog podrijetla koja žive u bilingvalnoj ili multilingvalnoj sredini, što obuhvaća djecu hrvatskih državljana koji žive u zemljama Europske unije, djecu pripadnike hrvatske nacionalne manjine u susjednim zemljama i djecu iseljenika u prekomorskim zemljama.