Novinarska ekipa Euronewsa, vodećeg europskog informativnog kanala boravi na području Dubrovačko-neretvanske županije gdje snimaju turističke teme i ponudu destinacija, a snimljeni materijal će se emitirati na ovom kanalu koji obuhvaća gotovo 70 posto kućanstava u Europi te koji mjesečno dopire do 145 milijuna ljudi, prenose iz Hrvatske turističke zajednice.
Riječ je o suradnji Hrvatske turističke zajednice i Euronewsa čija ekipa na području Dubrovačko-neretvanske županije boravi u razdoblju od 17. do 21. srpnja te će tom prilikom obići Dubrovnik iz kojeg će zaploviti prema Elafitskim otocima i otoku Koločepu. Ekipa će snimiti i obići novoizgrađeni Pelješki most te će posjetiti Pelješki poluotok na kojem će snimati prirodne ljepote, ali i bogatu eno-gastronomsku ponudu ovoga kraja.
-Ugostili smo novinarsku ekipu Euronewsa, kanala koji pokriva širok spektar tema pa tako i onih vezanih uz turizam europskih destinacija. Europa je naše najvažnije tržište obzirom da većina gostiju u Hrvatsku dolazi iz europskih zemalja pa je stoga ova suradnja još i važnija. Sigurni smo u odlične promotivne efekte, odnosno vjerujemo kako će prekrasni kadrovi Pelješkog mosta i Dubrovačko-neretvanske županije emitirani krajem ljeta potaknuti još veći broj gostiju na dolazak u ovaj dio Hrvatske u posezoni – kazao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Dodajmo kako ova suradnja, uz snimanje navedenih priloga, uključuje i oglašavanje glavne brend kampanje ‘Your Life, Your Time, Your Experience’ putem televizijskog programa, kao i online kampanju koja za cilj ima promociju hrvatske kamping ponude te bogatu povijest i kulturu kontinentalne Hrvatske.