Zrakoplovna kompanija Turkish Airlines organizirala je uspješnu poslovnu radionicu i prezentaciju Hrvatske i Slovenije, za svoje partnere, turističke agencije, koja se održala 12.listopada u Beirutu u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom, turističkim zajednicama grada Dubrovnika i Zagreba, te nekoliko hrvatskih i slovenskih turističkih agencija.
Riječ je o edukacijskim prezentacijama putem kojih su sudionici detaljno bili upoznati s hrvatskom i slovenskom turističkom ponudom, te poslovnoj radionici nakon prezentacija.
Nakon uvodnog govora predstavnika Turkish Airlinesa o letovima koji povezuju Hrvatsku i Sloveniju s Bliskim Istokom, direktorica Sektora za sajmove i posebne prezentacije Hrvatske turističke zajednice, Renata Deželjin, održala je prezentaciju o bogatoj kulturnoj baštini, prirodnim ljepotama i turističkoj ponudi Hrvatske. Zagreb, kao poželjnu turističku destinaciju posebno tijekom zime, s bogatim i raznolikim programom Adventa, predstavila je direktorica Turističke zajednice grada Zagreba Martina Bienenfeld.
Voditeljica Odjela za komunikacijske taktike Turističke zajednice grada Dubrovnika, Sandra Milovčević, upoznala je nazočne s ljepotama i turističkom ponudom Dubrovnika te održala prezentaciju s naglaskom na Dubrovnik Winter Festival i odličnu povezanost Dubrovnika i Beiruta tijekom zime letovima Turkish Airlinesa preko Istanbula, četiri puta tjedno, a u ljetnim mjesecima svakodnevno. Na kraju prezentacije Dubrovnika, iznenađenje i oduševljenje je izazvao video najpoznatije libanonske pjevačice Najwe Karem, koji je sniman u Dubrovniku.
Radionici je prisustvovalo 50-tak libanonskih turističkih agenata,a od hrvatskih predstavnika bile su prisutne turističke agencije Penta i Abacus iz Zagreba te iz Dubrovnika turističke agencije Amathus, Gulliver Travel i Supertours. U sklopu edukacijske prezentacije održana je i nagradna igra za sudionike, za koju su turističke zajednice grada Dubrovnika i Zagreba osigurale noćenja u destinacijama (u Dubrovniku Hoteli Valamar), dok je Turkish Airlines za nagradnu igru osigurao aviokarte za dobitnike nagradne igre te sponzorirao avio karte svim hrvatskim sudionicima prezentacije i radionice. Dobitnici nagrada su predstavnici libanonskih agencija Aeolos travel i CTS travel.
Bliski Istok je za Hrvatsku i Dubrovnik relativno novo tržište, ali vrlo zanimljivo i perspektivno, posebno u zimskom periodu zahvaljujući zrakoplovnoj kompaniji Turkish Airlines. Dubrovnik i Istanbul povezani su direktnim letovima četiri puta tjedno tijekom zimskih mjeseci, s odličnom zračnom vezom i za Beirut koja se nadovezuje na iste letove (s vremenskim razmakom od samo 2 sata između letova). Predstavljanje Dubrovnika u Libanonu zasigurno ce pridonjeti povećanju turističkih posjeta s tog, za nas novog, turističkog tržišta.