New York Times Travel Show, prestižni turistički sajam, koji se održava u siječnju i koji donosi prve najave bookinga s tržišta SAD-a za Dubrovnik, završio je sinoć. Uz predstavljanje naše turističke ponude na zajedničkom štandu TZ grada Dubrovnika i TZ Dubrovačko- neretvanske županije održane su i posebne prezentacije gradova Dubrovnika i Zagreba s nagradnim igrama,što je izazvalo veliku pozornot posjetitelja. Tržište SAD-a iznimno je važno za Dubrovnik, američki gosti su na kraju 2016. godine bili treći po ukupnom broju ostvarenih dolazaka i noćenja na području grada Dubrovnika, u evidenciji E-visitor zabilježeno je 80 961 dolazaka i 234 984 noćenja ili povećanje od 8 posto u odnosu na 2015. godinu.
Na glavnoj pozornici sajma TZ Dubrovnik i TZ Zagreba održale su tri prezentacije putem kojih je dodatno predstavljena turistička ponuda Dubrovnika i Zagreba, te upriličeno nagradno izvlačenje. Dobitnici će boraviti u Zagrebu i Dubrovniku po 3 noći /4 dana, a partneri nagradne igre su Croatia Airlines, hotelska grupacija ALH i Dubrovnik Card. Odličan imidž Hrvatske u SAD-u ovom je prigodom i dodatno ojačan gastronomskim događajem pod nazivom ‘Konoba New York’ održanom u prostoru Astor Place u petak 27. siječnja. Grupa chefova koji svi imaju hrvatske korijene, više od dvadeset godina iskustva u hotelijerstvu i ugostiteljstvu New Yorka,
predvođena chefom Djani Barbisom (restorani Felidia, Osterida del Circo, te Ritz-Carlton New York Central Park) priredila je jelovnik od šest slijedova istarskih i dalmatinskih specijaliteta, koja su bila popraćena odgovarajućim hrvatskim vinima.
Na sajmu NY Times Travel Show sudjeluje oko pet stotina izlagača iz stotinu i pedeset država svijeta, a sajam je prva dva dana namijenjen profesionalcima, posljednji dan širokoj publici. Američki gosti su na kraju 2016. godine bili treći po ukupnom broju ostvarenih dolazaka i noćenja na području grada Dubrovnika, u evidenciji E-visitor zabilježeno je 80 961 dolazaka i 234 984 noćenja ili povećanje od 8 posto u odnosu na 2015. godinu.