Turistička zajednica grada Dubrovnika sudjelovala jee na Roadshow 2025 u Aziji, organiziranom uz podršku Miki Reps, jednog od vodećih turoperatora s Dalekog Istoka. Roadshow dio je strateške promocije regije kao atraktivne destinacije za putnike iz Azije te je ove godine obuhvatio Manilu, Bangkok i Jakartu.
Od 24. do 28. veljače, roadshow je okupio ključne dionike i profesionalce u turističkoj industriji, koji su imali priliku upoznati se s raznolikom turističkom ponudom Dubrovnika – od UNESCO-ve svjetske baštine, kulturnih i avanturističkih iskustava, do luksuznih smještajnih kapaciteta i autentične gastronomije. Dubrovnik, s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom, istaknuo se kao vrhunska destinacija za grupna putovanja, nudeći jedinstvena iskustva. Sve prezentacije završile su dodjelom atraktivnih nagradnih boravaka u Valamar Riviera d.d., Sun Gardens Dubrovnik i Hotelu Dubrovnik Palace.
Na prezentacijama su sudjelovale renomirane turističke agencije i organizacije, uključujući INTours, Visit Ljubljana, Maistra Hotels, Sava Hotels, IHG Hotels (Intercontinental Hotel Ljubljana), TZ Istarske županije, Turističke zajednica grada Zagreba, Fortuna Tours (Bosna i Hercegovina) te Turistička zajednica grada Dubrovnika. Ova tržišta karakterizira kontinuirana potražnja za putovanjima tijekom cijele godine, a promocija Dubrovnika posebno je fokusirana na razdoblje od 1. studenog do 1. svibnja kako bi se potaknuli posjeti izvan glavne sezone i osigurao cjelogodišnji turizam.
Predstavljanje u Berlinu
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica grada Dubrovnika i ove godine nastupaju na najvažnijem svjetskom sajmu turizma ITB u Berlinu, koji se održava od 4.-6. ožujka. Ovogodišnji sajam ITB održava se pod sloganom ‘Svijet putovanja živi ovdje’, a od 2023. godine otvoren je isključivo za profesionalce u turizmu.
Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica grada Dubrovnika zakupile su zajednički info pult na štandu Hrvatske turističke zajednice koji je ukupne veličine 288 m2. Na štandu će u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom svaki dan biti organizirana degustacija hrvatskih vina i sireva.
Već više od 60 godina naziv ITB širom svijeta stoji za znanje o industriji 365 dana u godini, umrežavanje i događanja koja postavljaju trendove, bilo u virtualnom, osobnom ili hibridnom formatu. Unatoč ni malo dobrim gibanjima na političkoj i ekonomskoj sceni, kako Njemačke tako i globalno, organizatori naglašavaju optimizam u cjelokupnoj industriji putovanja i turizma.
Dubrovačko-neretvansku županiju je u 2024. godini posjetilo 153.615 turista iz Njemačke što je 1 posto manje nego 2023. godine, a ostvarili su 668.952 noćenja, odnosno 2,5 posto manje nego godinu ranije.