GradŽupanija

Turistička zajednica grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije na sajmovima u Berlinu i Aziji

sajam n

Turistička zajednica grada Dubrovnika sudjelovala jee na Roadshow 2025 u Aziji, organiziranom uz podršku Miki Reps, jednog od vodećih turoperatora s Dalekog Istoka. Roadshow dio je strateške promocije regije kao atraktivne destinacije za putnike iz Azije te je ove godine obuhvatio Manilu, Bangkok i Jakartu.

Od 24. do 28. veljače, roadshow je okupio ključne dionike i profesionalce u turističkoj industriji, koji su imali priliku upoznati se s raznolikom turističkom ponudom Dubrovnika – od UNESCO-ve svjetske baštine, kulturnih i avanturističkih iskustava, do luksuznih smještajnih kapaciteta i autentične gastronomije. Dubrovnik, s bogatom kulturnom i povijesnom baštinom, istaknuo se kao vrhunska destinacija za grupna putovanja, nudeći jedinstvena iskustva.  Sve prezentacije završile su dodjelom atraktivnih nagradnih boravaka u Valamar Riviera d.d., Sun Gardens Dubrovnik i Hotelu Dubrovnik Palace.

Na prezentacijama su sudjelovale renomirane turističke agencije i organizacije, uključujući INTours, Visit Ljubljana, Maistra Hotels, Sava Hotels, IHG Hotels (Intercontinental Hotel Ljubljana), TZ Istarske županije, Turističke zajednica grada Zagreba, Fortuna Tours (Bosna i Hercegovina) te Turistička zajednica grada Dubrovnika. Ova tržišta karakterizira kontinuirana potražnja za putovanjima tijekom cijele godine, a promocija Dubrovnika posebno je fokusirana na razdoblje od 1. studenog do 1. svibnja kako bi se potaknuli posjeti izvan glavne sezone i osigurao cjelogodišnji turizam.

Predstavljanje u Berlinu

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica grada Dubrovnika i ove godine nastupaju na najvažnijem svjetskom sajmu turizma ITB u Berlinu, koji se održava od 4.-6. ožujka. Ovogodišnji sajam ITB održava se pod sloganom ‘Svijet putovanja živi ovdje’, a od 2023. godine otvoren je isključivo za profesionalce u turizmu.

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije i Turistička zajednica grada Dubrovnika zakupile su zajednički info pult na štandu Hrvatske turističke zajednice koji je ukupne veličine 288 m2. Na štandu će u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom svaki dan biti organizirana degustacija hrvatskih vina i sireva.

Već više od 60 godina naziv ITB širom svijeta stoji za znanje o industriji 365 dana u godini, umrežavanje i događanja koja postavljaju trendove, bilo u virtualnom, osobnom ili hibridnom formatu. Unatoč ni malo dobrim gibanjima na političkoj i ekonomskoj sceni, kako Njemačke tako i globalno, organizatori naglašavaju optimizam u cjelokupnoj industriji putovanja i turizma.

Dubrovačko-neretvansku županiju je u 2024. godini posjetilo 153.615 turista iz Njemačke što je 1 posto manje nego 2023. godine, a ostvarili su 668.952 noćenja, odnosno 2,5 posto manje nego godinu ranije.

Pročitajte još

IZ AZILA DUBROVNIK PORUČILI Količina psećeg izmeta na našim ulicama nije prihvatljiva

Dulist

PRIMJER ODRŽIVOG TURIZMA Dubrovnik prezentiran predstavnicima 20 svjetskih turističkih zajednica

Dulist

Važan korak u obnovi Orlandovog stupa

Dulist