Jednu od najvećih svjetskih turističkih kompanija TUI Travel zanima investiranje u različitim dijelovima Hrvatske, ponajprije u područje oko Dubrovnika, u Splitu i Puli, a plan je da broj gostiju koje će TUI dovesti na odmor u Hrvatsku poraste sa sadašnjih 100 tisuća na oko pola milijuna, najavio je Neil Evans, direktor TUI Hotels&Resorta, na panelu održanom u srijedu u sklopu konferencije Adria Hotel Forum.
Svoje investiranje u Hrvatskoj TUI je pokrenuo prošle godine kao suvlasnik Karisma Hotels Adriatica, zajedno s Agrokorom i meksičkim Karisma Internationalom. Grupacija je ljetos preuzela Hotele Koločep, ušla u predstečajnu pogodbu za Živogošće te pokazala interes za Kupare.”Naše preferencije u Hrvatskoj nisu gradnja novih objekata, već ulazak u starije objekte na odličnim lokacijama, kojih je mnogo, te ulaganje u njihovu obnovu i razvoj specifičnih turističkih proizvoda. Radimo na taj način da u projekte ulazimo s lokalnim partnerima kao što je Agrokor, koji poznaju lokalne uvjete poslovanja. Hrvatska ima odličnu perspektivu za turistički razvoj koji planiramo iskoristiti. Uz naše kapacitete neće nam biti teško podići naše avione i dovesti goste”, kaže Evans.
Naveo je i primjer Grčke, u kojoj je TUI krenuo s tri hotela, a trenutačno je suvlasnik portfelja od 34 hotela. Domaći hotelijeri upozoravaju na to da Hrvatska ne može očekivati znatniji dolazak jakih investitora dok se ne ostvare mjere za podizanje konkurentnosti. Kristian Šustar iz Udruge hotelijera istaknuo je porezno opterećenje prema kojem je hrvatski turizam među zadnjima na ljestvici konkurentnosti.
Poslovni.hr