DuList PROMO

TREĆA GENERACIJA – ŠKODA FABIA: Vjernost originalu uz dinamičan razvoj

skoda promo 1

Treća generacija Fabie, bolje opremljena i ozbiljna no nikada prije, stigla je na naše tržište, pa tako i u Dubrovnik, a možete je iskušati kod ovlaštenog Škoda trgovca Eurodaus d.d. na adresi Tomislava Macana 4, 20207 Mlini, uz poziv na telefon 020/48 46 01 Početna cijena nove, kompaktne Škode Fabia kreće se ispod 80 tisuća kuna.

Već sad daleke 1999. godine svjetlo dana ugledala je prva Škoda Fabia. Tad se već moglo vidjeti kako je riječ o suzdržanom automobilu, s izgledom u sjeni praktičnosti. No, to ne znači konzervativnost – naime, njen oblik je, uz decentne promjene, ipak preživio sve ove godine, a tu je i prodajni učinak. Nakon prve Fabie, sedam godine kasnije, stigla je i druga generacija, osvježenog vanjskog dizajna, rađena s više emocija i moglo se primijetiti da u njoj ima ‘svega po malo’.

Nedavno je pak na tržište pristigla i treća Fabia, a novi Škoda salon otvoren je u Dubrovniku u listopadu 2014. godine, kada je u ugodnom ambijentu predstavljen novi radni prostor u kojem je izloženo i nekoliko automobila te i Car Configurator, mjesto gdje možete ‘složiti’ automobil po vlastitoj želji, od boje do dodatne opreme.

Marka automobila s dinamičnim razvojem

Iako se gotovo 3,5 milijuna primjeraka, čime je postala jedan od ključnih modela u novijem razdoblju Škode nikako ne smije podcijeniti, od nove se Fabie očekuje svojevrsni korak naprijed. Premda je, dizajnerski gledano, novi model svojevrsni korak unatrag prema prvoj generaciji, no u dobrom smjeru, jer škodini su dizajneri Fabiji podarili neke linije ‘originala’, pogotovo straga i u unutrašnjosti.

Škoda je automobilska marka s dinamičnim razvojem, koja se na europskom i svjetskom tržištu predstavlja svojim pouzdanim, sigurnim i udobnim automobilima s najvećom kvalitetom i izvrsnim omjerom cijene i usluge. Tako se automobili marke Škoda do sada izvoze u 100 zemalja, pri čemu se svake godine ukupno proizvede i kupcima isporuči više od 600 tisuća vozila.

Fabia je tako opet postala prepoznatljiva Škoda, oštrih linija i jednostavnog, ali ergonomski dobro posloženog interijera kojem je teško naći neki nedostatak. U novi izgled pretočena je nova škodina filozofija, dok su prevjesi maksimalno izbačeni na krajeve kako bi se dobio veći prostor u kabini. Što se dimenzija tiče, nova je Fabia kraća od prethodnice za 8 mm te ima 3992 mm, a istovremeno je šira za čak 90 i niža za 31 mm.

Sve to, kao i minimalno povećan međuosovinski razmak (5 mm) omogućilo je inženjerima iz Mlade Boleslav da Fabijinu unutrašnjost učine komfornijom, a ne manje važna je i činjenica da prtljažnik sada nudi 330 litara i time je najraskošniji u klasi. Gledajući unutrašnjost, možemo zaključiti kako se radi o preglednom i oku ugodnom vozačkom okruženju, ergonomski vrlo dobro napravljenom i doista joj nemamo što zamjeriti.

Bogata oprema i novosti u škodinoj ponudi

Korak sa suvremenošću ogleda se i u činjenici da je ovo prva Škoda koja nudi opciju povezivanja s pametnim telefonima putem sustava MirrorLink (na središnjem zaslonu vozila ‘preslikava’ se prikaz s pametnog telefona i omogućava potpuna upravljivost zahvaljujući ekranu osjetljivom na dodir), a tu je i sustav SmartGate koji omogućuje prikaz i spremanje podataka iz vožnje kako bi vozač mogao uspoređivati učinkovitost i ekonomičnost na pojedinim putovanjima ili etapama (riječ je o prijenosu informacija s OBD-a, prvenstveno onih koje ne prikazuju glavni instrumenti ili putno računalo). Na raspolaganju je i mnoštvo druge opreme poput keyless sustava, pokretanje motora pritiskom na prekidač, stakleni panoramski krov, senzori za svjetlo i kišu te još pregršt toga što nam je poznato iz većih i skupljih automobila.

Prema pitanju sigurnosti, Škoda je zajamčila da neugodnih iznenađenja neće biti. U novoj Fabiji tako nalazimo Front Assistant s integriranim automatskim kočenjem City Emergency Braking, Multi-Collision Brake System (Multikolizijska kočnica) koji nakon sudara automatski usporava automobil, Driver Activity Assistant koji detektira vozačev umor uz već standardni Hill-Holder (sustav pomoći pri kretanju na uzbrdici), elektronski zatvarač diferencijala XDS+ i slično.

Što se motorizacije tiče, Fabia kao dio VW koncerna nudi mnogo, a zahvaljujući MQB platformi (65 kg lakša od prethodne), motori troše do 17 posto manje goriva s najnižom emisijom CO2 od samo 82 g/km. Ulazni je 3-cilindrični 1.0 MPI sa 60 KS, a uz njega je na raspolaganju i snažniji sa 75 KS. Može se izabrati i između dva 1.2 TSI agregata potpomognuta turbopunjačem sa 90 i 100 KS dok ponudu turbodiesela čine tri verzije motora 1.4 TDI u rasponu od 75 do 105 KS.

Na raspolaganju su tri paketa opreme (Active, Ambition i Style), a uz dosta solidnu opremljenost, prema cijeni od 79.898 Kn za ulazni model 1.0 Active dobiva se automobil uz kojeg slobodno možete vezati pojmove poput precizne izrade, pouzdanosti, kvalitete… Sve ono što odlikuje modele iz VW koncerna.

I što reći za kraj? Danas Škoda spaja spaja tradicionalne vrijednosti i kreativnu funkcionalnost s bezvremenskim dizajnom. Pri tome se međutim i dalje velika važnost pridaje samostalnosti marke, u što se možete uvjeriti odlaskom u najnoviji salon napravljen po želji kupaca…

 

SPONZORIRANI ČLANAK

Pročitajte još

[DUBROVNIK SEA SUN HOTELS] Novih 110 radnih mjesta za Hotel Sumratin

Dulist

NEVIĐENA SHOPPING LUDNICA U ŠIBENIKU, SOLINU I DUBROVNIKU

Dulist.hr

[IRISH PUB THE GAFFE] Dvadeset godina tradicije, prijateljstva i zabave

Dulist.hr