Hrvatska

‘TO ĆE BITI TAJ DAN’ HTZ pokrenuo kampanju prema turistima iz Njemačke

Early booking kampanja

Hrvatska turistička zajednica započela je s provedbom promotivnih aktivnosti na najvažnijem emitivnom tržištu za hrvatski turizam, Njemačkoj. Riječ je o ‘early booking’ kampanji koja će biti aktivna do kraja ožujka na najjačim buking platformama na njemačkom tržištu, kao što su Expedia.de, Urlaubspiraten.de, Weg.de i Resereporter.de.

– Na pojedinim tržištima trend ranijeg bukiranja putovanja ponovno dolazi do izražaja i to primjerice na našem najvažnijem emitivnom tržištu Njemačkoj na kojem smo odlučili provesti ovu kampanju. Cilj nam je pozicioniranje naše zemlje kao jedne od top inozemnih destinacija Nijemaca te smo sigurni kako će mnogi od njih svoja putovanja u ovoj godini rezervirati puno ranije nego je to bio slučaj tijekom posljednje dvije godine u kojima je, uslijed pandemije korona virusa, vrlo izražena bila tzv. last minute potražnja – izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, nadodavši kako se putem kampanje planira ostvariti gotovo 10 milijuna impresija.

U sklopu kampanje naglasak će biti na onim turističkim proizvodima za kojima je na njemačkom tržištu izražen najveći interes, a to su sunce i more, nautika, aktivni turizam te kultura. Dodatna posebnost ove kampanje je da se promocija Hrvatske odvija putem landing stranica koje su isključivo posvećene našoj zemlji i koje se nalaze na platformama na kojima korisnici mogu odmah bukirati smještaj, a čime se pozitivno utječe na rast rezervacija tijekom predsezone.

Banner 300x250 DU 1

U Hrvatskoj je tijekom prošle godine, prema podacima sustava eVisitor, s tržišta Njemačke ostvareno 21,2 milijuna noćenja, a čime je izjednačen rezultat iz rekordne 2019. godine.

Pročitajte još

ŽENE U HRVATSKOJ Potplaćene i podzastupljene u politici, ali vodeće u obrazovanju i pravosuđu

Dulist

Hrvatska i dalje treća u Europi po broju kronično depresivnih osoba

Dulist

Iz Ministarstva pozvali na registraciju zdravstvenog turizma

Dulist