U uži izbor za izradu nove “velike ideje” hrvatskog turizma, brendiranje i izradu komunikacijske strategije, povjerenstvo Hrvatske turističke zajednice odabralo je pet zajednica ponuditelja. Pravo na predstavljanje projektnog zadatka tako su dobili Grey Zagreb i Grey Emea (Europa, Bliski istok& Afrika), Studio Sonda iz Hrvatske i M&C Saatchi London & Milano, BBDO Zagreb, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa & Žinić, te McCann Zagreb i Future Brands (Velika Britanija), piše Poslovni.hr
Zaključno, ponude s kreativnim prijedlozima pet odabranih ponuditelja dužno je dostaviti do 16. prosinca. HTZ će s predloženim konceptima izaći na 8 glavnih tržišta i ispitati kako reagiraju na prijedloge. Povjerenstvo odabrano od strane Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice finalno će, prema formuli, ocijeniti prijedloge i dostavljene koncepte, po čemu će, zaključno s prihvaćanjem ponude biti potpisan i ugovor, kažu u HTZ-u.
Natječaj za izradu krovnog komunikacijskog koncepta, brendiranje i novi slogan HTZ je sukladno Strateškom marketinškom planomuobjavio 23. listopada, a do roka za podnošenje dokumentacije u pretkvalifikacijskoj fazi pristiglo je ukupno 13 prijava, kako individualnih, tako i zajednice ponuditelja. HTZ će za “veliku ideju” izdvojiti 2,5 milijuna kuna.