Grad

[TEMAT MORE] Marina Frapa u Dubrovniku je kao butique marina

Marina Frapa 1

Marina Frapa Dubrovnik odlično je mjesto za svakoga tko želi istražiti Dubrovnik te južni dio Jadrana i jadranskih otoka. Otvorena je 2019. godine, a smjestila se u gruškom akvatoriju, uzduž Lapadske obale. Na raspolaganju ima 220 potpuno opremljenih vezova za jahte od 10 do 50 metara te u ponudi ima i jedan vez za jahtu do 100 metara. Svaki vez je opremljen strujom i vodom. Prva je marina u Hrvatskoj koja nudi usluge pražnjenja tankova na svakom vezu, tako da se brodovi u ovu svrhu ne moraju pomicati sa svojih vezova. Jedina je marina u svijetu kojoj su gatovi u potpunosti natkriveni i zaštićeni laganom konstrukcijom od pleksiglasa kako bi se nautičarima pružila zaštita od ljetnih vrućina i zimskih nepovoljnih vremenskih uvjeta. Gatove krase i LED diode koje noću mijenjaju boje i tako pružaju poseban ugođaj, ne samo nautičarima, već i svim posjetiteljima marine. U sklopu uslužnog objekta nalazi se restoran s dvije vanjske tarace čiji se pogled pruža na gruški akvatorij, dok se na samom vrhu uslužnog objekta nalazi sunčana taraca s bazenom i ležaljkama te cocktail barom koji je smješten unutar bazena. Recepcija, srce marine, nalazi se u prizemnom prostoru uslužnog objekta gdje se ujedno nalaze i uredi za osoblje. Treba istaknuti kako još jedna Marina Frapa djeluje dugi niz godina u Rogoznici te je osvojila brojne nagrade kao najbolja marina u Hrvatskoj. Porazgovarali smo s timom iz dubrovačke Marine Frapa. Evo što su s nama podijelili o sezoni u Dubrovniku, planovima u budućnosti te o nautičkom turizmu u Hrvatskoj.


Dvostruko više vezova od lani
– U Marini Frapa u Dubrovniku imamo tri vrste vezova. To su godišnji vezovi, zatim mjesečni kao I tranzitni vezovi   odnosno gosti koji ostaju u marini dva do tri dana. Imamo eventualno i chartere, no njih je malo zato što još uvijek nemamo uvjete. U Marini Frapa u Rogoznici to predvezovi, zatim mjesečni, kao i tranzitni vezovi, odnosno gosti koji ostaju stavlja core biznis zato što je marina veća te ima drukčije karakteristike. No, trudit ćemo se i taj dio tržišta u budućnosti pokriti na našem području. Također, želimo ostvariti što više spomenutih tranzitnih vezova, za što imamo uvjete, istaknuli su nam iz Marine nadodavši zanimljivu informaciju o godišnjim vezovima. U segmentu godišnjih vezova, dvostruko ih je više u odnosu na lani jer je potražnja jako velika. Marina je ove godine po prometu i po broju brodova te noćenja bitno ‘skočila’ u odnosu na prošlu godinu. Tome je vjerojatno doprinijela i činjenica jer se ove godine u Cavtatu odvijaju radovi te se jedan dio brodova ‘preselio’ u Marinu Frapu.

Marina Frapa 2
Dobra suradnja s izvođačima i Gradom Dubrovnikom
Proteklo razdoblje obilježili su i radovi na Lapadskoj obali, uz koju je smještena Marina Frapa. O utjecaju navedenih radova na ovogodišnje poslovanje iz Frape nam poručuju: ‘Nakon završetka radova rekonstrukcije, Lapadska obala podići će vrijednost cijelog grada. Bit će to odlična stvar za subjekte koji se nalaze na Lapadskoj obali, uključujući i Marinu Frapa, a prvenstveno zbog činjenice što će cesta sada biti dvosmjerna. Naravno, bilo je nedoumica i pitanja o budućnosti. No, unatoč takvim razmišljanjima, funkcionalnost Marine Frapa je bila i jest na visokoj razini. Naime, gledajući specijalizirane portale za marine, imamo izvanredne ocjene koje su ostavili naši gosti. Pojedinih poteškoća je bilo, no moramo istaknuti kako smo dobro surađivali s izvođačima i Gradom Dubrovnikom.’


Pool bar na vrhu objekta

U odnosu na neke druge, veće marine, Marina Frapa je dijelom limitirana u ponudi zbog ograničenog prostora. No, mogu se pohvaliti dobrom suradnjom s vanjskim suradnicima i dobavljačima. Ako je potrebno napraviti neke intervencije ili servis po pitanju nekih manjih popravaka, za to imaju vanjske suradnike. Nažalost, zbog nedostatka škvera i istezališta, veliki radovi se moraju raditi negdje drugdje. ‘Jako dobru suradnju smo uspostavili s pomorskim agencijama koje pružaju usluge velikim jahtama, kao što je organizacija vezova i opskrbe. Isto tako, u Marini imamo ugostiteljski dio ponude. Ove godine smo se odlučili na najam navedenog ugostiteljskog prostora drugoj tvrtki. Bili su spremni na to da će ova sezona biti malo drukčija s obzirom na spomenute radove na Lapadskoj obali. No, gledajući unaprijed, shvatili su da je restoran dobar ‘proizvod’ s pool barom na vrhu objekta’, rekli su nam, a kada su u pitanju planovi u budućnosti, vrlo su optimistični: ‘Marina Frapa u Dubrovniku je kao boutique marina te se u tom smjeru moramo razvijati. Prema svim anketama, blizu smo toga jer imamo odlične komentare na usluge naše operative, odnosno mornara koji prihvaćaju brodove do recepcije koja ima izvanrednu komunikaciju s gostima. Naše djelatnice na recepciji znaju svakog gosta, što je moguće u marini našeg kapaciteta. U smislu investicija i stvaranja novih sadržaja, teško možemo nešto ostvariti jer imamo ograničenje u prostornom smislu. Ali, sigurno želimo konstantno raditi na poboljšanju usluge i uključivanju popratnih sadržaja u cijelu priču kako bismo podigli marinu na višu razinu. Prostor za napredak vidimo u otvaranju butige u još većoj blizini marine. Isto tako, cilj nam je u budućnosti privući više domaćih ljudi na boravak u Marini Frapa u Dubrovniku – od korištenja naših usluga do toga da se upuste samo u dnevnu šetnju.’

 

Pročitajte još

U ponedjeljak i utorak privremeni prekidi struje zbog radova

Dulist

Završen projekt participativnog budžetiranja na Kalamoti

Dulist

PO MJERI GRAĐANA Tjedni pregled gradskih projekata

Dulist