Vodeći švedski lanac turističkih agencija Resia proglasio je Hrvatsku hit destinacijom ovog ljeta i jednom od najpopularnijih odmorišnih destinacija za Šveđane, izvijestili su iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice.
Lanac agencija Resia takvu je poruku o Hrvatskoj objavio u svom barometru koji je jedan od najutjecajnijih i najviše citiranih izvještaja u švedskom turističkom sektoru, a služi i kao pokazatelj općenitih turističkih trendova na nacionalnoj razini.
Hrvatskoj je to ujedno prvi put da je dospjela na listu pet najpopularnijih stranih destinacija u Švedskoj, na kojoj se još nalaze Španjolska, Turska, Grčka i Cipar.
Barometar navodi i da su Šveđani prošle godine posredstvom lanca Resia u Hrvatskoj za svoja putovanja najviše birali Split, Dubrovnik i Zadar, dijelom i zbog zračnih luka, dok im je ukupna prodaja programa za hrvatske destinacije u prošloj godini porasla 50 posto.
Za Šveđane Hrvatska predstavlja atraktivnu destinaciju zbog bogate i raznolike ponude, od prirodnih atrakcija, do kulturnih i zabavnih događanja i aktivnosti.
Barometar ističe i da u ovoj godini Šveđani imaju vrlo visoke želje za za putovanjima, kao i da je budžet prosječne švedske obitelji za putovanja porastao u odnosu na prošlu godinu, a najviše traže paket aranžmane, čarter avionska putovanja te programe aktivnog ljetovanja u destinaciji.
Švedsko tržište odlikuje i rano bukiranje putovanja odmah po izdavanju kataloga i programa, a sve više to čine putem mobilnih uređaja, posebno tableta, preko kojih je u ovom siječnju već ostvareno 10 posto od ukupnog broja svih bukiranih putovanja.
Prema cijenama koje je iznio barometar Resie Grčka i Španjolska su prvi put označene kao najjeftinije odmorišne destinacije među zemljama eurozone, što objašnjavaju krizom u tim zemljama i spuštanjem cijena, posebno hotelskog smještaja koje su prošle godine pale za 40 posto u Grčkoj, a za 36 posto u Španjolskoj.