Izložba ‘Susret u depou III’ dubrovačke umjetnice Dubravke Lošić otvorena je u srijedu u bivšoj uljari Radeljević čime je nastavljen izložbeni program 70. Dubrovačkih ljetnih igara.
Nakon prošlogodišnjih, iznimno posjećenih, Susreta u depou u svom ateljeu smještenom u tvorničkoj hali bivše uljare Radeljević u Gružu, Dubravka Lošić i ovoga puta predstavlja dijalog starijih i novonastalih radova stvarajući scenu na kojoj reflektor iz izdanja u izdanje ovog događaja biva premješten na drugo mjesto, bilo da svjetlost počiva na novonastalim radovima ili djelima koji su pak bili naslagani u jedan od dugih nizova velikog studija čekajući svoj red na ponovno izlaganje.
Lošić ne dopušta zatvaranje priče serijama radova, već ih postavlja u neprestano ponavljanu neposrednu interakciju s drugim djelima, ali i s publikom koja postaje dijelom igre izmjenjivanog konteksta i uvijek novih referenci. Koncept Depoa Dubravke Lošić funkcionira kao izložba ili neformalna izložbena instalacija u umjetničkoj radionici. Izbjegavajući formalizaciju u sustavu galerijskog izlaganja, detronira umjetničku ekskluzivnost i otvara neposrednu komunikaciju u prostoru nastajanja svojeg umjetničkog govora. Riječ je o umjetničkoj odluci i gesti, ali i odgovornosti prema vlastitom djelu koje želi da bude viđeno, čitano, odgonetano na mjestu gdje su imaginirani u dvoranskoj akustici oronule industrijske hale, dubrovačke tvornice ulja i u njenoj povijesnoj memoriji.
Dubravka Lošić rođena je 1964. godine u Dubrovniku. Završila je Školu primijenjenih umjetnosti u Zagrebu, a godine 1988. diplomirala je slikarstvo na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu u klasi profesora Ferdinanda Kulmera. Apsolventica je povijesti umjetnosti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Izlaže od 1983. godine na samostalnim i skupnim izložbama u Hrvatskoj i inozemstvu, a osim slikarstvom, instalacijama i objektima, bavi se scenografijom i kostimografijom. Živi u Dubrovniku gdje radi kao slobodna umjetnica.