Pravi ljubitelji burgera znaju da napraviti dobar burger nije tako jednostavno. Potrebno je puno ljubavi, tehnike i dobrih sastojaka, a to najbolje zna ekipa Street fooda Diverso koja je nedavno osvojila prestižno četvrto mjesto na najvećem gastro festivalu u Hrvatskoj – Burger festivalu u Zagrebu. Iako je konkurencija bila jako kvalitetna, ipak su uspjeli osvojiti nepca ocjenjivača. Njihovi su burgeri istaknuli se kreativnošću i kvalitetom, a u intervjuu s vlasnikom Denisom Avdićem otkrivamo kako nastaju njihovi recepti, tko stoji iza ideja, što ih motivira na natjecanjima i kakvi su im planovi za budućnost u svijetu burgera koji se stalno razvija.
Zauzeli ste visoko četvrto mjesto na najposjećenijem Burger festivalu u Zagrebu, među velikom konkurencijom sa zaista raznolikom ponudom. Što za vas znači dobiti takvo postignuće?
To visoko četvrto mjesto za nas ima ogroman značaj jer je rezultat našeg posvećenog rada i truda. Dali smo sebe sto posto u svaki burger i svaku kombinaciju koju smo predstavili. Velika je čast dobiti poziv na tako prestižno događanje, pogotovo uz konkurenciju poput Instituta za burgere Mate Jankovića, Chef’s Burgera Ivana Pažanina, Noel, Mason, Picnic Mingle & Fun, UFO Space Burgers, Bold, The Spot, Chubby Chunk’s koji su tu više od nas i na domaćem terenu, osim Spota i Chubby-ja koji su tu bili prvi put baš kao i mi. Za nas je to poticaj da stalno pomičemo granice, inoviramo i gradimo priču o burgerima koji nose kvalitetu, strast i autentičnost Dubrovnika. Ovo sve nam potvrđuje da smo na pravom putu i da ono što radimo ljudi prepoznaju i cijene.
Kako je izgledalo samo natjecanje i jeste li imali neke posebne pripreme oko njega? Postoje li burgeri koji ste predstavljali u ponudi? I tko je došao na ideju za ove ukusne recepte?
Samo natjecanje je bilo izazovno, ali u isto vrijeme i nevjerojatno iskustvo iskustvo. Došli smo na tuđi teren, među vrhunske timove, što je u početku izazvalo pomalo straha, ali je odmah postalo inspiracija. Pripreme su zahtijevale puno rada – morali smo privremeno zatvoriti naš lokal u Dubrovniku na 20 dana, što mi je osobno bilo teško jer ne volim ostaviti naše goste bez hrane. Ipak dogodine planiramo organizirati stvari, tako da i kad smo u Zagrebu, Dubrovčani ne ostanu bez naših specijaliteta. Ideje za recepte uglavnom su nastale iz mojih vizija i iskustava – ja, kao vlasnik i kreator, osmislio sam osnovne kombinacije i koncept svakog burgera. Moja braća Enes i Adis bili su ključna podrška u razradi i testiranju, a dodatne savjete i smjernice dali su nam vrhunski chefovi Mario Mandarić i Tihomir Krklec, koji su nam pomogli podignuti kvalitetu na profesionalnu razinu. Posebnu ulogu imala je i naša Šemi- dok smo mi stvarali burgere, ona je pripremala vrhunske deserte i pokazivala da ljubav prema hrani nosimo od doma. Njena energija i podrška držale su nasi u trenucima najveće napetosti. Na meniju smo predstavili burgere koji reflektiraju naš stil – 100% svježe juneće meso, nikad zamrznuto, s fokusom na kvalitetu i balans okusa. Nekad smo čak radije odbili narudžbu nego ponudili meso koje nije na razini naše filozofije jer vjerujemo da kvaliteta gradi povjerenje.
Koje je bilo vaše očekivanje? Jeste li išli za željom za pobjedu i ˝dokazivanjem˝ da ste najbolji ili možda za promociju, čisto iz zabave?
Imali smo neka naša očekivanja,ali ne ovako sjajna. Naravno da postoji želja za pobjedom, ali isto tako i za promociju našeg brenda. Bilo je i nervoze jer smo došli na tuđi teren, ali i zabave jer smo htjeli uživati u procesu. Moj brat Enes uvijek je držao balans između ozbiljnog posla i gušta i to nam je pomoglo da spojimo najbolje od oba svijeta.
Hoćete li se možda nekad u budućnosti opet prijaviti na natjecanje? Pokušati doći do tog prvog mjesta ili ste zadovoljni ovim uspjehom?
Apsolutno – planiramo se ponovno prijaviti. Naš cilj je jasno definiran: idemo do prvog mjesta. Ovo četvrto mjesto nam je dalo energiju i dokazalo da možemo stat rame uz rame s najboljima. U jednom danu smo najviše izbacili 923 burgera, preko 5000 u deset dana. Mi ne težimo prosjeku, uvijek želimo više – jer sve što radimo, radimo iz ljubavi prema hrani i ljudima koji je konzumiraju.
Ima li nešto što bi promjenili da se opet prijavljujete?
Uvijek postoji prostor za napredak. Pratimo trendove, nove kombinacije, marketing i inovacije. Svjesni smo da smo još uvijek ˝mali˝ u velikoj slici, ali ono što nas razlikuje je energija i strast koju ulažemo – to ljudi osjete i pamte. Svaka nova prilika nam omogućava da rastemo, učimo i dižemo standarde još više.
Koji su Vam planovi za budućnost? Uvodite li možda neke nove burgere u ponudu?
Planova je puno. Želimo stalno unositi kombinacije u ponudu, ali uvijek ostati vjerni osnovnoj filozofiji: 100% junetina i kvalitetni sastojci. U planu su i novi burgeri s drugačijim, zanimljivim kombinacijama, ali temelj ostaje nepromijenjen. Također, cilj nam je još više povezati lokalne proizvođače i koristiti domaće proizvode jer vjerujemo da pravi gušt dolazi iz lokalne priče i autentičnog okusa.
Je li teško držati kvalitetu među tolikom konkurecijom? Sve je više novih ideja, razvijaju se okusi, a posebno burgeri idu na neku višu razinu. Primjer su i UFO burgeri, zatim razne varijante… Držite li se klasika ili postoji mogućnost da tako nešto ˝malo neobično˝ dođe i u Dubrovnik?
Konkurencija je sve jača i gosti očekuju sve više. Mi se držimo klasike jer vjerujemo da se kvaliteta najbolje osjeti kroz jednostavne, ali savršeno pripremljene elemente i pažljivo odabrane detalje. Ipak otvoreni smo i za eksperimentiranje, pa će u budućnosti sigurno biti i nekih ˝ludih˝ kombinacija. Dubrovnik zaslužuje burger koji je moderan, autentičan i iznenađuje – a mi volimo izazove.
Jeste li imali priliku ugostiti nekoga iznimno popularnog?
Jesmo. Od najpoznatijih gostiju ugostili smo Maria Mandarića i Tihomira Krkleca, koji su nam od samih početaka bili podrška i mentori. Ipak, za nas je jednako važno svaki iskustveni susret s gostom – bilo da je poznat ili ne, svi su jednako važni i svi su dobrodošli.
Jako su zanimljiva imena burgera ˝Lito ide mala˝, ˝Borba lavova˝, ˝Bonaca˝. Imaju li ta imena s okusima burgera?
Imena burgera nemaju direktnu vezu s okusima, ali nose duh juga i naše svakodnevnice. Željeli smo da gosti osjete priču i emociju iza svakog burgera – osmijeh, sjećanje, mali trenutak života u Dubrovniku. Kod nas se ne jede samo burger, kod nas se doživi priča.
Vaš tim (uz Vas) čine Enes, Anes, Andres, Goran i Martin – kako ste se okupili i podijelili uloge?
Uz Enesovu pomoć okupili smo tim koji diše kao jedno tijelo. Svaki član je najbolji u svojoj ulozi – u kuhinji ili s gostima. Od prvog dana pokazali su strast i predanost poslu, a na festivalu su to dodatno dokazali. Ponosan sam što imam ekipu kojoj mogu vjerovati i s kojom gradim priču Street Food Diversa.