‘Objašnjenje Gradonačelnika o uzrocima prometnog kolapsa u gradu tijekom četvrtka, 8. kolovoza 2019. u najmanju je ruku uvreda zdravom razumu. Ukoliko zaista jest problem neplanirani dolazak jednog kruzera 2 sata ranije, tada sustav upravljanja koji je osjetljiv na takve promjene i nije sustav’, pišu Srđevci u svom priopćenju nastavno na jučerašnje događaje koji su izazvali pomutnju na dubrovačkim prometnicama i već neko vrijeme neviđenu gužvu u povijesnoj gradskoj jezgri. Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti.
‘Umjesto optužbi i prijetnji upućenih prema CLIA-i, dojučerašnjem strateškom partneru grada u izgradnji sustava upravljanja destinacijom, puno bi poštenije bilo reći: „Dragi građani, ispričavam se, pogriješili smo, propust je neprovođenje unaprijed dogovorene mjere da se svako 5 minuta pušta maksimalno 3 autobusa prema gradu. Utvrdit ćemo razloge propusta kako se situacija ne bi ponovila sljedećih četvrtaka, kad nas također očekuje po 5 kruzera u gradu.“ Time bi Gradonačelnik pokazao kako mu je zaista grad, a ne destinacija, prvo na što pomisli te da su poštovanje građana i zdrav razum važniji od floskule „Respect the City“ od koje do sada imamo samo obilaske brojnih sajmova na kojima se, kojeg li apsurda, grad predstavlja kao destinacija.
Šlampavo, kako smo i navikli od HDZ-a.
Da se procesima upravlja, ne bi se dogodilo da se danas, u četvrtak 8. kolovoza, na dan kada je najavljen dolazak 5 kruzera, započne s obnavljanjem pločnika u Ulici branitelja Dubrovnika koji oštećen stoji već 10 dana. Obnavlja se ujutro, za vrijeme najvećih gužvi, a popodne u 15 sati nema nikoga na radilištu. To se moglo obaviti i neki drugi dan i zasigurno u kraćem vremenu.
Da se procesima upravlja, ne bi se dozvolio istovremeni dolazak ovolikog broja kruzera u grad.
Da se procesima upravlja, ne bi se dogodilo da Ulica bana Jelačića stoji zatvorena više od mjesec dana, bez naznake kada će se njome omogućiti promet.
Da se procesima upravlja, ne bi se izdala koncesijska odobrenja u Pilama za toliki broj koncesionara. Kao posljedicu dobili smo zatvoreni park pretvoren u skladište.
Da se procesima upravlja, ne bi se dogodilo da se izdaju koncesijska odobrenja za mjesta koja nemaju uvjeta za to, niti bi hoteli za privatne brodske linije dobivali koncesijska odobrenja za najam sredstava.
No kako se ne upravlja, nego se zadovoljavaju pojedinačni interesi osoba i organizacija, imamo šlamperaj kakav imamo. I za takvo će stanje HDZ reći kako je primjer održivoga turizma. U krajnju ruku neozbiljno i neodgovorno prema najvažnijoj gospodarskoj djelatnosti od koje živimo’, zaključuju iz KLGB Srđ je Grad.