Kandidacijska lista grupe birača Srđ je Grad uputila je priopćenje na temu koncesije za projekt Marine Gruž.
„U priopćenju od 29. listopada, neposredno nakon što je u javnost procurila vijest da, suprotno najavama Gradonačelnika, koncesionar Marine Gruž prema uvjetima koncesije nije obvezan investirati u infrastrukturno i komunalno uređenje Lapadske obale, KLGB Srđ je Grad uputila je Gradonačelniku sljedeći poziv:
‘Od Gradonačelnika zahtjevamo da u narednih tjedan dana ugovorno obveže tvrtku Laguna trade da financira izgradnju Lapadske obale. U suprotnome, tražit ćemo sazivanje hitne sjednice Gradskog vijeća, na kojoj ćemo inzistirati na raskidu ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.’
Kako doznajemo iz medija, ‘Gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić i predsjednik Gradskog vijeća Mato Franković sa suradnicima održali su u međuvremenu sastanak s Franjom Pašalićem i predstavnicima tvrtke Laguna trade d.o.o., koncesionarima buduće Marine Gruž.’ Na sastanku je, kako dalje doznajemo, ‘iskazana spremnost obaju strana, i Grada Dubrovnika i tvrtke Laguna trade, za suradnju u rekonstrukciji Lapadske obale. Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale, a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.’
Ono što se zapravo može iščitati iz ovog priopćenja opravdava sve naše strahove i upozorenja:
‘Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole…’
Grad Dubrovnik je investitor uređenja Lapadske obale, iako je Gradonačelnik na sva usta najavljivao da će Koncesionar o svom trošku urediti Lapadsku obalu i tom laži prikrivao štetu koju su on i Nadzorni odbor Luke Dubrovnik nanjeli Gradu sprečavajući direktora Luke Dubrovnik da pokrene tužbu na Odluku o dodjeli koncesije tvrtki Laguna Trade na što smo kao lista na vrijeme upozoravali.
‘…kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale…’
Radovi predviđaju isključivo konstrukcijsko prilagođavanje Lapadske obale potrebama buduće marine, ne i njeno komunalno i infrastrukturno uređenje u skladu s potrebama građana.
‘… a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.’
Gradonačelnik podupire investitorov neodređeni usmeni iskaz o interesu da sudjeluje u smanjenju troškova, što otvara prostor za zanimljive i kreativne moduse ‘suradnje’ između Grada i Koncesionara, a koji su nam od ranije poznati u slučajevima ‘Garaža’, ‘Revelin’ i ‘Imperijal’.
Budući da je, unatoč našim opetovanim upozorenjima na Gradskom vijeću i u medijima , iz priopćenja sa sastanka Gradonačelnika i Predsjednika Gradskog vijeća s Koncesionarom jasno da će radove na Lapadskoj obali financirati građani Dubrovnika i to u korist luke nautičkog turizma, a ne građana koji tu žive, na sljedećoj ćemo sjednici Gradskog vijeća predložiti raskid ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.
Za one koji žele znati više:
Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?
Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?
Marina Gruž – pogodovanje privatnom interesu
Marina Gruž – pogodovanje privatnom interesu ili nesposobnost pregovaranja i upravljanja?
KLGB Srđ je Grad“