Politika

SRĐ JE GRAD „Marina Gruž – građani Dubrovnika financiraju privatni projekt?“

gruz marina 001

Kandidacijska lista grupe birača Srđ je Grad uputila je priopćenje na temu koncesije za projekt Marine Gruž.

„U priopćenju od 29. listopada, neposredno nakon što je u javnost procurila vijest da, suprotno najavama Gradonačelnika, koncesionar Marine Gruž prema uvjetima koncesije nije obvezan investirati u infrastrukturno i komunalno uređenje Lapadske obale, KLGB Srđ je Grad uputila je Gradonačelniku sljedeći poziv:

‘Od Gradonačelnika zahtjevamo da u narednih tjedan dana ugovorno obveže tvrtku Laguna trade da financira izgradnju Lapadske obale. U suprotnome, tražit ćemo sazivanje hitne sjednice Gradskog vijeća, na kojoj ćemo inzistirati na raskidu ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.’

Kako doznajemo iz medija, ‘Gradonačelnik Grada Dubrovnika Andro Vlahušić i predsjednik Gradskog vijeća Mato Franković sa suradnicima održali su u međuvremenu sastanak s Franjom Pašalićem i predstavnicima tvrtke Laguna trade d.o.o., koncesionarima buduće Marine Gruž.’ Na sastanku je, kako dalje doznajemo, ‘iskazana spremnost obaju strana, i Grada Dubrovnika i tvrtke Laguna trade, za suradnju u rekonstrukciji Lapadske obale. Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale, a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.’

Ono što se zapravo može iščitati iz ovog priopćenja opravdava sve naše strahove i upozorenja:
‘Grad Dubrovnik će ishoditi sve potrebne dozvole…’

Grad Dubrovnik je investitor uređenja Lapadske obale, iako je Gradonačelnik na sva usta najavljivao da će Koncesionar o svom trošku urediti Lapadsku obalu i tom laži prikrivao štetu koju su on i Nadzorni odbor Luke Dubrovnik nanjeli Gradu sprečavajući direktora Luke Dubrovnik da pokrene tužbu na Odluku o dodjeli koncesije tvrtki Laguna Trade na što smo kao lista na vrijeme upozoravali.

‘…kako bi se za vrijeme izvođenja radova na samoj Marini Gruž mogao raditi i obalni zid, točnije bušenje pilona i zaglavnika dužinom cijele obale…’

Radovi predviđaju isključivo konstrukcijsko prilagođavanje Lapadske obale potrebama buduće marine, ne i njeno komunalno i infrastrukturno uređenje u skladu s potrebama građana.

‘… a Laguna trade je iskazala interes za aktivnim sudjelovanjem u cilju smanjivanja troškova.’

Gradonačelnik podupire investitorov neodređeni usmeni iskaz o interesu da sudjeluje u smanjenju troškova, što otvara prostor za zanimljive i kreativne moduse ‘suradnje’ između Grada i Koncesionara, a koji su nam od ranije poznati u slučajevima ‘Garaža’, ‘Revelin’ i ‘Imperijal’.

Budući da je, unatoč našim opetovanim upozorenjima na Gradskom vijeću i u medijima , iz priopćenja sa sastanka Gradonačelnika i Predsjednika Gradskog vijeća s Koncesionarom jasno da će radove na Lapadskoj obali financirati građani Dubrovnika i to u korist luke nautičkog turizma, a ne građana koji tu žive, na sljedećoj ćemo sjednici Gradskog vijeća predložiti raskid ugovora o koncesiji za posebnu upotrebu pomorskog dobra.

Za one koji žele znati više:
Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?

Čime je gospodin Memed ucijenjen da mora raditi protiv tvrtke na čijem je čelu?


Marina Gruž – pogodovanje privatnom interesu

Marina Gruž – pogodovanje privatnom interesu ili nesposobnost pregovaranja i upravljanja?

KLGB Srđ je Grad

Pročitajte još

PLENKOVIĆ NA UDARU OPORBE Pokreće se opoziv, potpise za inicijativu već imaju

Dulist

DUBROVAČKI POLITIČARI O UHIĆENJU BEROŠA ‘Imperij HDZ-a se polako ruši’

Andrea Falkoni Račić

VIKTORIJA KNEŽEVIĆ Prije uvođenja novih poreza ukinimo suvišne općine i gradove

Dulist