Dubrovnik je proteklih tjedana u znaku Mercedes Benza, a tako će se, izgleda, nastaviti i dalje.
Najprije se još prošle godine počelo šuškati o značajnim gostima, potom su ti gosti stigli, a stići će ih još, sve skupa njih preko petnaest tisuća.
Mercedes je baš Dubrovnik izabrao za svoj svjetski trening svojih zaposlenika i prodajnih predstavnika, a s njima su stigli i skupocjeni ljepotani, koje smo par puta vidjeli i na dubrovačkim cestama.
Čini se da su Dubrovčani rado prihvatili drage nam goste, puno smo se oko njih angažirali, želimo ostaviti najbolji mogući dojam. Tako smo odlučili, u znak dobrih partnerskih odnosa dva brenda, našem najprepoznatljivijem ‘proizvodu’ pridodati pečat njemačkog najprepoznatljivijeg proizvoda.
Tako je na dijelu zidina prema Pilama reflektorom ‘potpisan’ Mercedes Benz.
Dva brenda u sinergiji. Vi procijenite koliko moćno izgledaju zajedno, ali ovakvo vizualno rješenje je u svakom slučaju prikladnije od onog prošlog ponedjeljka, kad je isti logo neumjesno prekrio zastavu svetog Vlaha.