Vaše vijesti

“Smijemo provesti pregovarački postupak”

libertas kartice

Nastavno na članak „Deranja nadograđuje ono čega nema“ objavljenog u tiskanom izdanju tjednika Dulist i na internetskoj stranici dulist.hr dana 10. siječnja 2013. godine upućujem ovaj dopis kao odgovor.

Predmetni članak obiluje paušalnim ocjenama i tvrdnjama koje se temelje na površnom poznavanju karakteristika postojećeg sustava naplate voznih karata Libertas – Dubrovnik d.o.o. i suštini elemenata nadogradnje istog te na još površnijem poznavanju propisa o javnoj nabavi.
 
Naime postojeći sustav naplate uistinu jest kupljen od firme AP Trans s tim da je Prodata Mobility System koncem 2009 g. kupila AP Trans te su isključiva prava na programska rješenja (software) postojećeg sustava naplate u cijelosti prešla na njih.
 
Štoviše, i u trenutku kupnje postojećeg sustava naplate (op.a 2003 godine ) AP Trans i Prodata Mobility System imali su takav ugovorno – poslovni odnos da su i jedan i drugi  poslovni subjekt razvijali i prodavali istu strojnu (hardware) i programsku (software) opremu s time, da je AP Trans bio specijaliziran za male, a Prodata Mobility System za velike naručitelje.
 
Popis prijevoznika koji koriste sustav naplate karata Prodata Mobility Systems je takav da slobodno možemo reći da je riječ o jednoj  o najvećih proizvođača i distributera sustava naplate karata u Europi tako da ne pregovaramo o nadogradnji  sustava ni s kojim pojedincem pa tako ni Markom Werkom nego sa svjetski poznatim i priznatim poslovnim subjektom
(op. a. glavni predstavnik Prodata Mobility Sistems u ovom postupku javne nabave je njihov menadžer za međunarodne klijente.)   
 
S obzirom da Prodata Mobility System, kako smo ranije rekli, polaže isključivo prava na programska rješenja (software) koje koristi postojeći sustav naplate i na temelju kojeg isti funkcionira, nijedan poslovni subjekt ne bi mogao bez suradnje i privole Prodata Mobility Systems  postići kompatibilnost, prijenos podataka i općenito komunikaciju između postojećih validatora i nove strojne opreme (hardware) kojom će se nadograditi sustav naplate karata.
 
Zbog činjenice da Prodata Mobility Systems polaže isključivo prava  na programska rješenja (software) Zakon o javnoj nabavi u članku 117. st. 1. toč.3. propisuje da možemo, smijemo i da smo ovlašteni odabrati i provesti pregovarački postupak javne nabave bez prethodne objave.
 
Postoji neraskidiva spona između postojećih validatora sustava naplate i strojne opreme koja će predmetnom nadogradnjom biti isporučena i koja će biti inkorporirana u postojeći sustav naplate pa će u konačnici postojeći  validatori i nova strojna oprema djelovati u simbiozi činiti tehnološko –funkcionalnu cjelini.
 
Predmetnim člankom se stanje u Libertasu tendenciozno želi prikazati kao konfuzno i napeto, a mene kao onoga koji generira takvo stanje.
 
Činjenično stanje je stanje upravo suprotno, proteklom razdoblju ostvaren je napredak  u svim segmentima poslovanja, a postavljen je temelj i za daljnji boljitak  čemu će uvelike doprinijeti i nadogradnja sustava naplate.

S poštovanjem,
 
Direktor Đuro Deranja, dipl.ing.

Pročitajte još

[FOTO] ĐIR S ANOM MLJEĆKOM ‘Hvala vam za službu’

Dulist

[FOTO] Đir s Anom Mljećkom!

Dulist

[KOMENTAR] Franković: ‘Vrijeme je za zaokret u turizmu i da kažemo ‘dosta‘ povećanju brojki, Dubrovnik je tu primjer upravljanja‘

Dulist