Pomicanje školskih praznika i godišnjih odmora za kraj srpnja na glavnim stranim tržištima, te lošije vrijeme u Hrvatskoj, uzrok su nešto slabijeg dolaska turista na Jadran u prvom dijelu srpnja.
No, kako donosi Hina, nema razloga za paniku, najave za glavnu sezonu i posezonu dobre su.
– Ako se ostvare dobre najave s većine tržišta za kraj srpnja, kolovoz i rujan, koji sve više postaje dio glavne sezone, moguće je da se lanjski fizički rezultati premaše za par postotaka – izjavio je Boris Žgomba, predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija za Hinu. Naglasio je kako ne treba zanemariti ni ovogodišnje ‘jače djelovanje’ konkurencije, Turske, a posebno Grčke i Španjolske.
Turska i Grčka su, naime, povratnici na europska tržišta jakim marketingom i ulaganjima u promociju, pa i sniženjem cijena. Ipak, rekordna turistička sezona nagnala je grčke hotelijere na povećanje cijena smještaja.
U ovoj su sezoni, ocjena je hrvatskih turističkih djelatnika, s kojom se slaže i Boris Žgomba, prisutne oscilacije. Upravo iz tog razloha brezultati sezone bit će jasniji tek za nekoliko tjedana.