Županija

SASTANAK TURISTIČKIH ZAJEDNICA U županiji ostvareno više od 2,3 milijuna noćenja

Koordinacija TZ DNZ 1

U Orebiću je u četvrtak 29. lipnja održan koordinacijski sastanak turističkih zajednica Dubrovačko neretvanske županije.

Sastanak je održao direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, a uz direktora Turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije Julija Srgote, prisustvovali su i predstavnici 17 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Na samom početku sastanka predstavljeni su dobri i pozitivni turistički trendovi na razini same Dubrovačko-neretvanske županije. – U dosadašnjem dijelu godine ostvareno je preko 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +21 posto – rekao je Srgota dodavši da je predsezona bila odlična, posebno u vrijeme uskršnjih blagdana, ali i kroz svibanj, bez obzira na kišu. – Lipanj je jako dobro popunjen na razini cijele županije, a isto očekujemo od srpnja, kolovoza, ali i posezone – izjavio je Srgota.

Staničić je komentirao pozitivne turističke trendove na razini cijele Hrvatske gdje u dosadašnjem dijelu godine bilježimo rast od +15 posto u dolascima i +10 posto u noćenjima u odnosu na isto razdoblje lani.

– Najvažnija tržišta hrvatskog turizma, kao što su Njemačka, Austrija, Slovenija, Poljska, Češka, Italija, ali i UK te SAD, u dosadašnjem dijelu godine bilježe rast prometa u odnosu na lani. U ovoj godini očekujemo ono na čemu intenzivno radimo, a to je disperzija turističkog prometa i intenzivniji turistički promet u pred i posezoni – izjavio je Staničić. Dodao je da su pred nama udarni ljetni mjeseci kada u Hrvatskoj na dnevnoj bazi boravi više od milijun turista.

Tijekom koordinacijskog sastanka predstavljen je novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. s čijom se primjenom kreće s obzirom da je sam Plan ovaj tjedan usvojen od strane Skupštine HTZ-a. – Planom su identificirani konkurentni i autentični turistički doživljaji Hrvatske koji su usklađeni s potrebama različitih segmenata potražnje. SMOPHT je u potpunosti usklađen sa Strategijom razvoja održivog turizma RH do 2030. gdje je naglašena važnost održivosti u razvoju i upravljanju turizmom i to okolišna, ekonomska i socijalna održivost – spomenuo je Staničić.

Na sastanku se također razgovaralo o promotivnim aktivnostima na tržištima na kojima nismo dosad bili toliko aktivni, poput Australije, Južne Amerike, udruženom oglašavanju, ali i o brojnim aktualnim turističkim izazovima poput rasta cijena smještaja i turističkih usluga u pojedinim destinacijama, nedostatka radne snage, problematici izdavanja radnih dozvola, neprijavljivanja gostiju i dr.

Foto: HTZ

Pročitajte još

MOŽE SE! Ploče plaćaju autobus svojim učenicima i tijekom ljeta

Dulist

Dubrovačko-neretvanska županija isplaćuje novčane potpore obiteljima s četvero i više djece

Dulist

ŽUPANIJA O UVALI SUMARTIN ‘Nismo mogli naručiti čišćenje, to je obveza Grada, ali na teret koncesionara’

Dulist