Saga između Uprave Libertasa, Grada Dubrovnika i Općina Župa dubrovačka i Konavle ne nazire svoj skori kraj. Naime, nakon nekoliko godina pregovora sukob oko iznosa subvencija i cijene kilometra nije razriješen, a novu rundu otvara uskoro Grad Dubrovnik.
– Općinama Konavle i Župa ovih dana bit će poslano pismo sa svim troškovima u protekloj godini. Napravit ćemo im analizu troškova za te linije, ali i procjenu što bi značilo kada bi došao novi prijevoznik. To bi za općine možda bilo povoljno, ali za stanovnike vrlo nepovoljno jer se sada sa župskim i konavoskim pokazom može voziti unutar Grada. S novim prijevoznikom to ne bi bilo moguće – govorio je nedavno Vlahušić te dodao kako u lipnju ističe kredit za autobuse EBRD-a.
– Nećemo ukidati linije prema Župi i Konavlima do isteka tog ugovora u šestom mjesecu. Ali nakon šestog mjeseca trebamo se pripremiti za drugu fazu Libertasa. Autobusni kolodvor je prva faza, a druga faza su dvije poslovne jedinice. One sada mogu biti u okviru Libertasa, ali sa realnim izvorima troškovima, a ako nama susjedne općine ne mogu plaćati, tada ne može to biti financiranje Libertasa nego to mora biti fond koji će odobriti Gradsko vijeće i iz kojeg će se sufinancirati prijevoz na tom području – rekao je Vlahušić na svom kolegiju uoči posljednje redovne sjednice Gradskog vijeća.
Ipak, zbog medijskog pritiska osnivanje te nove tvrtke ‘Libertas na štetu Libertasa’, maknuto je s dnevnog reda sjednice, a Vlahušić je ponovno rekao kako s početkom lipnja zakonski te linije moraju prestati voziti. Ono što je ostalo svima nejasno je – zašto?
Što nam je na ovu temu kazao direktor Libertasa Đuro Deranja, a kako su reagirali načelnici Općina Konavle i Župa dubrovačka Luka Korda i Silvio Nardelli pročitajte u novom broju DuLista, koji je od srijede u prodaji.