Mikroasfalt, čije je postavljanje je uoči samih lokalnih izbora slavodobitno postavio dubrovački gradonačelnik Andro Vlahušić, u nepunih pet mjeseci pokazao se kao možda najveći infrastrukturni podbačaj u povijesti Dubrovnika.
Projekt na koji je potrošeno gotovo pet milijuna kuna sada na gotovo 100 tisuća metara četvornih stoji kao podsjetnik kako trik ne mora biti jeftin da bi bio predizboran, a umjesto ''sigurnije ceste'' Dubrovčani su postepeno dobili brda i doline, valjda u smislu širenja turističke ponude na cestovne safari izlete.
No valja krenuti od početka. Gotovo cijeli grad, počevši s 8. travnja 2013. godine, dakle dva dana nakon posljednje sjednice Gradskog vijeća(u prošlom sazivu), osvanuo je u mikroasfaltu, a danas, gotovo pet mjeseci kasnije još uvijek je nejasno tko je i na koji način odobrio takav zahvat i naravno njegovo financiranje. Tragedija je tim veća kada se krajem kolovoza provoza Dubrovnikom i pogleda koliko je točno katastrofalno stanje dubrovačkih prometnica.
Što na sve kažu iz Grada, tko će i kojim sredstvima obnavljati prometnice i što to znači za promet u Dubrovniku doznajte u tiskanom izdanju duLista.