Turistička sezona se već itekako zahuktala, a s većim priljevom turista na dubrovačkim ulicama uvijek se nađe veliki broj taksi vozila. Ipak ove sezone po prvi puta postoje ‘Plavi’ i ‘Žuti’ taksi. Zašto se ‘Štrumfovima’ isplate domaće vožnje, kako funkcioniraju međusobno, te tko treba regulirati rad, nerad i nered taksista po gradu razgovarali smo s prvim čovjekom ‘Plavog taksija’ Ivicom Smoljkom.
Zašto su nastala dva taksi udruženja? Formirali ste se pred nedavne lokalne izbore?
Nismo se formirali pred izbore, procedura je trajala i nije sve moglo preko noći ići. Udruženje je osnovano 27. siječnja 2015. godine, izbori tad nisu bili.
Ali proračun je rušen još u prosincu 2014. godine, znalo se da se ide u nove izbore?
Nije istina da smo formirani zbog izbora. Novo udruženje se osnovalo kako bi se ispoštovala Odluka Gradskog vijeća o autotaksi prijevozu. To je jedini razlog. Ja poštujem cijelu Odluku i osnovali smo udruženje kako bi proveli modernizaciju u taksi službu. Neki nisu htjeli, nas 30-ak se skupilo i oformili smo udruženje.
Ako govorimo o poštivanju Odluka Gradskog vijeća, zašto niste htjeli poštovati popust na Libertasov pokaz dok ste Vi bili na čelu sada ‘žutog taksija’?
Što nam je sve rekao Ivica Smoljko i zašto i kako je svaka vlast bila ucjenjivana od strane taksista doznajte u tiskanom izdanju DuLista.