Prva HNL u novoj sezoni više neće imati prefiks – Maxtv.
Mjesto takozvanog naslovnog sponzora ostaje upražnjeno. Prema aktualnom ugovoru (do 2015.) Maxtv će zadržati samo postojeća TV prava, piše Slobodna Dalmacija.
O budućem glavnom sponzoru HNL-a skrbi Sportska dimenzija (voditelj projekta je Ivica Blažičko), agencija koja je u rukometnu SEHA ligu ‘’uključila’’ ruski Gazprom. Kako se radi o regionalnom natjecanju interes ruske kompanije posve je razumljiv.
Teško je međutim očekivati Gazprom u HNL-u kada najveća ruska tvrtka kao gospodarski subjekt u Hrvatskoj još ne postoji. Veća je vjerojatnost da se u naslovu Prve HNL nađe netko od ‘’domaćih igrača’’, poput Konzuma ili Zagrebačke pivovare (još međutim nije produljen sponzorski ugovor s HNS-om).
Deset hrvatskih prvoligaša koji 13. srpnja započinju novu natjecateljsku sezonu (2013/14.) ovoga trenutka ima zajamčenih 6,5 milijuna kuna od TV-prava. S dolaskom glavnog sponzora, raznim bonusima i dodatnom prodajom radijskih, odnosno TV prava taj bi se iznos mogao popeti do desetak milijuna (toliko je otprilike bilo i ove sezone). To je aproksimativno, budžet jednog hrvatskog prvoligaša.
Već u startu devet klubova Prve HNL može računati i na 700.000 eura iz fonda solidarnosti UEFA-e. Radi se o 5% sredstava iz projekta Lige prvaka, dio kojih je svojim sudjelovanjem hrvatskim prvoligašima osigurao Dinamo.
Maksimirski klub međutim ne sudjeluje u podjeli spomenutog novca budući je plasmanom u Ligu prvaka Dinamo već uprihodio deseterostruko veću svotu.