Kako su i najavili, članovi Građanske inicijative otoka Mljeta jučer su od 11.30 do 12.30 između Maranovića i Korita ponovno prosvjedovali protiv nanošenja „mikroasfalta“ na nepripremljenu podlogu.
– Na gradilištu smo zatekli voditelja redovnih održavanja u HC Dubrovnik Adisa Sarića koji vrši nadzor na radovima. Sarić nam je kazao da su uzeti uzorci na raznim dionicama ceste, te da su uzeti uzorci materijala koji se ugrađuje u mikroasfalt i sve to ide na analizu. Ujedno nam je kazao da se ni on ne slaže da se na podlogu staru 40 godina nanosi mikroasfalt bez popravljanja podloge, ali da to nije do njega već do uprave koja je potpisala ugovor sa izvođačem radova tako da se radovi nastavljaju – ističu Mljećani.
– Bojanje 12 kilometara ceste košta cca 3 milijuna kuna, a mišljenja smo da se tih 3 milijuna kuna moglo utrošit na 4 kilometra pravog asfalta, ako pravi asfalt košta 3 puta više od ovog bojanja. Kako smo čekali 40 godina da se popravi asfalt na našem otoku, rado bi i dalje čekali da se pomalo popravlja, ali kvalitetno, jer smo mišljenja da se na ovaj način novac poreznih obveznika koristi za mazanje očiju, a ne za saniranje ceste – kažu Mljećani.
– Pozdravljamo da je napokon u tijeku izrada projektne dokumentacije i priprema za pokretanje postupka javne nabave za odabir izvoditelja za izgradnju zaobilaznice Polače, jer trenutno državna cesta D120 prolazi kroz ostatke rimske palače koja je treći najočuvaniji i najveći rimski spomenik na hrvatskoj obali Jadranskog mora, odmah poslije Dioklecijanove palače u Splitu i Arene u Puli – zaključuju Mljećani.