Aktualno

PROMOCIJA U SEOULU Dubrovnik sve popularniji u Južnoj Koreji!

turisticka koreja 6

Turistička zajednica grada Dubrovnika sudjelovala je nedavno na edukacijskoj prezentaciji i poslovnoj radionici SELL CROATIA 2017. u Seoulu u Južnoj Koreji.

Na prezentaciji i radionici u organizaciji Hrvatske turističke zajednice te partnera Turkish Airlinesa, sudjelovale su i Turistička zajednica grada Zagreba, Turistička zajednica Ličko-Senjske i Turistička zajednica Šibensko-Kninske županije.

Suradnik Hrvatske Turističke zajednice u Seoulu Nikica Dorešić održao je prezentaciju hrvatske turističke ponude na korejskom jeziku. Devedesetak korejskih agenata, predstavnika touroperatora i novinara nazočilo je edukacijskoj prezentaciji i poslovnoj radionici. Pozdravni govor održao je Veleposlanik RH za Japan, a zadužen i za J. Koreju Dražen Hrastić. Najavljeno je otvaranje Veleposlanstva RH u J.Koreji do kraja lipnja 2017., što će zasigurno doprinijeti promociji Hrvatske u toj zemlji.

Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Romana Vlašić, uz Veleposlanika RH i Konzula RH u J. Koreji In-Mo Yanga , pozvana je na službeni sastanak s jednim od vodećih korejskih političara Dr. Jin Parkom, vezano za poslovnu i turističku suradnju dviju država.

Nakon prezentacije i poslovne radionice od 8 do 11.lipnja slijedio je turistički sajam ‘HANA TOUR INTERNATIONAL TRAVEL SHOW 2017.’, koji je okupio 500 izlagača iz 40 zemalja na 1000 štandova.

Banner 300x250 DU 1

U četiri dana trajanja sajma bilo je 120 000 posjetitelja, a izlagači su bili turističke zajednice iz svih dijelova svijeta, hotelske kompanije, putničke agencije te zrakoplovne kompanije.

U ovoj dalekoistočnoj zemlji već niz godina raste interes za posjet Hrvatskoj, a krenuo je snimanjem nekoliko reality showova kroz koje su Korejci upoznali ljepote naše domovine. Najpopularniji show koji je približio ljepote Dubrovnika, kao i ostalih dijelova Hrvatske bio je ‘The Romantic in Croatia’. Riječ je o petero mladih Korejki i Korejaca u potrazi za ljubavlju u najljepšim hrvatskim destinacijama. Time je reality show postao odlična reklama za hrvatski turizam, te je znatno porastao broj gostiju s tog tržišta u Hrvatskoj.

U Dubrovniku je u 2016.godini boravilo 42 512 korejskih turista, koji su ostvarili 78 467 noćenja. Od 1. siječnja do 10. lipnja 2017.godine korejski turisti su u Dubrovniku ostvarili 19 966 dolazaka, što je 16 posto više nego u istom razdoblju prošle godine te 31 829 noćenja, što je 12 posto više nego 2016.godine.

Tekst i foto: TZGD

Pročitajte još

Hrvatska prednjači u rastu cijena hrane u odnosu na eurozonu

Dulist

Nestašica lijeka za oboljele od raka

Dulist

DRUGA EPIZODA ‘DOSJEA JARAK’ Priča o najstrašnijem maloljetnom ubojici u povijesti Hrvatske

Dulist