Promocija knjige „Moć uvjeravanja“ Mirele Španjol Marković održala se u četvrtak navečer u Sveučilišnom kampusu. Uz autoricu, o knjizi su govorili nastavnik Odjela za komunikologiju izv. prof. dr. sc. Ivan Tanta i direktorica ACI marine „Veljko Barbieri“ Danijela Crljen.
Autorica Španjol Marković publici se trudila prenijeti svoje dugogodišnje iskustvo u području retorike, govorništva i javnih nastupa, koje je i pretočila u priručnik namijenjen široj javnosti. Knjiga je specifična zbog toga što sadrži veliki broj primjera dobrih i loših govora i govornika, te puno vježbi kako unaprijediti svoj javni nastup. Tako se sinoć moglo čuti kako se govor i javni nastup vježbaju, te da se u poslovnom svijetu te vještine iznimno cijene, dok, primjerice, političari još uvijek tome ne pridaju veliku pozornost iako je bit njihovog posla upravo komunikacija.
Publiku su zanimali i konkretni primjeri nastupa naših i stranih političara. Crljen je govorila, između ostaloga, i kako postoje različitosti između kultura u nastupima, što je također objašnjeno u knjizi. S obzirom na brojne srednjoškolce i studente, profesor Tanta obratio im se s porukom da će im knjiga zasigurno zatrebati i sad prilikom učenja i obrazovanja, ali posebice kad krenu na tržište rada, točnije, na razgovore za posao.
Autorica i promotori su govorili i o važnosti prvog dojma, vrstama govora, a dotakli su se i osobnih uvjerenja i stavova poput religijskih koje je nemoguće mijenjati.
– Knjiga je namijenjena najviše poslovnom svijetu, u kojem direktori, menadžeri moraju uvjeravati svoje zaposlenike u ideje tvrtke, a čvrsti stavovi koji se odnose na religiju, pitanja prava homoseksualaca i slično je teško ili gotovo nemoguće promijeniti ni uvjeravati – zaključila je Španjol Marković.
Autorica je na kraju promocije dala mogućnost poklona knjige osobi koja je uvjeri da mu je potrebna, a knjigu je dobio Marko Žmirak, alumni Sveučilišta.