Turkish Airlines više neće održavati cjelogodišnju liniju između Istanbula i Dubrovnika. Iako su prethodnih godina letovi tijekom zimskih mjeseci često bili otkazivani, osobito u siječnju i veljači, kompanija je sada službeno odlučila ukinuti zimsku operaciju. U zimskom redu letenja Turkish će obaviti samo jedan jedini let – u nedjelju, 25. listopada 2025. godine, čime linija postaje isključivo sezonska.
To je korak unatrag za Dubrovnik, osobito s obzirom na činjenicu da je prošle zime zabilježeno značajno povećanje broja linija i letova. Ipak, Turkish je za ljetnu sezonu 2025. povećao broj tjednih operacija iz Istanbula s prošlogodišnjih 5 na čak 9 letova tjedno.
Istovremeno, putnici su posljednjih dana u Zračnoj luci Dubrovnik primijetili promjene u načinu rada check-in šaltera. Umjesto dosadašnjeg sustava gdje su šalteri bili organizirani po aviokompanijama i destinacijama, sada se check-in može obaviti na bilo kojem dostupnom šalteru – neovisno o prijevozniku. Ova promjena izazvala je određenu zbunjenost među putnicima, poglavito jer o njoj nisu bili unaprijed informirani, a ni aviokompanije ni Zračna luka nisu istaknuli informaciju na svojim kanalima, piše Croatian Aviation.
Na upit o novom modelu, iz Zračne luke Dubrovnik su potvrdili da je riječ o planski uvedenom testnom razdoblju.
– U svrhu optimizacije i prilagodbe operativnih procesa, uvedeno je testno razdoblje tijekom kojeg putnici mogu obaviti prijavu na bilo kojem dostupnom šalteru. Ovaj način prijave primjenjuje se povremeno, prvenstveno u periodima najprometnijih vršnih sati. “All Flights Check-in Model” uveden je s ciljem osiguranja operativne spremnosti zračne luke u slučaju potrebe za njezinim dugoročnim korištenjem tijekom ljetnih mjeseci. Pratit ćemo učinke ovog modela te nastaviti s prilagodbom operativnih procesa kako bismo osigurali maksimalnu učinkovitost i zadovoljstvo putnika – rekli su iz Zračne luke za Croatia Aviation.
Iako se službeno ne navodi, neslužbene informacije upućuju na to da je pravi razlog ove promjene manjak radne snage – problem koji je bio izražen i prošlog ljeta, kada su putnici često dugo čekali na prtljagu. Ove godine, čini se, kadrovski problemi zahvaćaju i druge odjele, a to bi se moglo posebno odraziti tijekom špice sezone, kad se očekuje novi rekordan broj putnika.
Zabrinutost postoji i među aviokompanijama koje na zajedničkim šalterima gube mogućnost izravnog predstavljanja vlastitih proizvoda i usluga, a ni Dubrovniku kao luksuznoj destinaciji ne ide u prilog da poslovni putnici renomiranih prijevoznika i putnici niskotarifnih linija poput Ryanaira budu u istom redu za prijavu.