Aktualno

Promijenili smo imidž Hrvatske

misir nagrada

Dubrovkinja Nikolina Misir, direktorica sektora za tour-operatore u turističkoj agenciji Gulliver travel dobitnica je ovogodišnje nagrade „Plavi cvijet“ u projektu Hrvatske turističke zajednice „Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“ u kategoriji agencijskog djelatnika.

– Vrlo sam počašćena i drago mi je, jer ovakve se nagrade ne dobivaju svaki dan. S druge strane, htjela bih reći kako je ovo nagrada svim mojim suradnicima i zaposlenicima Gullivera, jer je nagrada ujedno i potvrda da smo na dobrom putu i poticaj za neke nove uspješne priče koje već stvaramo i koje tek slijede – ističe Nikolina Misir, koja u Gulliver travelu radi već 11 godina.
 
Za nagradu presudan TUI Inside
 
Za nagradu ju je predložila uprava Gulliver travela, a potvrđena je od strane komisije Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma. Presudan faktor za osvajanje prestižne nagrade bilo je prošlogodišnje TUI Inside događanje tisuću turističkih agenata, koje su Nikolina Misir i njen tim iz Gulliver Travela po prvi put uspjeli dovesti u Hrvatsku i Dubrovnik. Koliko je značajno što je taj događaj, kojeg TUI organizira jednom godišnje, organiziran baš kod nas, govori i činjenica da u TUI-u taj događaj zovu 'TUI-evim olimpijskim igrama'.

– Osobno sam najviše vremena utrošila na možda najteži dio – uvjeravanje TUI-a da nam dodijele TUI INSIDE organizaciju. U najužoj konkurenciji smo bili s Turskom, Grčkom i Egiptom, jer i oni su znali što im takav jedan događaj može značiti – ističe Misir.

Objašnjava kako je riječ o edukacijsko-natjecateljskoj marketinškoj kampanji koju TUI organizira u svih 14 tisuća malih agencija. Kao krajnji rezultat tisuću najboljih turističkih agenata dolazi u destinaciju i uživa u posebno za njih kreiranom događaju.

– TUI Inside je događaj kojeg u pravilu dobivaju samo velike destinacije unutar TUI-a, one u kojima TUI generira velike brojke. Hrvatska je samim tim imala vrlo male ili skoro nikakve  šanse dobiti jedan takav događaj.  Imali smo cilj, znali smo što TUI Inside može značiti za Hrvatsku i uspjeli smo uvjeriti TUI. Na tom projektu smo počeli raditi prije četiri godine, a 2010. godine nam je potvrđeno da smo dobili projekt.

Izborili smo se da taj događaj dođe u Hrvatsku u svibnju prošle godine, sve pod geslom „Nova kvaliteta stare destinacije“. Taj velik događaj zahtijevao je veliku pripremu i odrađen je na razini cijele Hrvatske – govori Misir, posebno ističući veliku podršku Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma.

Tvrdi kako Dubrovnik i Hrvatska već danas uživaju prve rezultate tog projekta, jer je Hrvatsku ove sezone posjetilo 150 tisuća više Nijemaca u odnosu na prošlu godinu, premda se u turizmu, pogotovo agencijskom poslovanju, današnja ulaganja valoriziraju tek za tri godine.
 
U Londonu o 2014. godini
 
– Ciljevi TUI Inside kampanje su bili iznimno značajni za hrvatski turizam općenito i to kada govorimo o ukupnom njemačkom govornom području. Jedan od najvažnijih je bio povećati svijest o Hrvatskoj kao suvremenoj zemlji različitih mogućnosti kroz transformaciju imidža Hrvatske kao jeftine, masovne destinacije u imidž kvalitetne, moderne destinacije što će naravno u konačnici značajno rezultirati povećanjem prodaje. Najbolji način kako to postići je upravo edukacija prodajnih agenata koji su u svakodnevnom kontaktu s potencijalnim krajnjim kupcima – kaže nam djelatnica godine u kategoriji agencijskih djelatnika.

Gulliver najviše posluje s Hrvatskoj tradicionalno najzanimljivijim tržištima Njemačke, Velike Britanije i Francuske, ali i drugim tržištima.

– Nama je već prošla sezona bila jako dobra, a i ova je odlična, jer smo odradili 20 posto više dolazaka nego što smo planirali. Naravno da to prati financijski učinak a to je rezultat koji nas svakako potiče i motivira za dalje – ističe Misir.

Predviđanja za iduću godinu su jako dobra, a puno se očekuje od londonskog sajma WTM koji predstoji idući tjedan.
– Zasigurno ćemo čuti neke novosti vezano za 2013. godinu, premda na WTM-u počinjemo razgovarati o 2014. godini. Jer 2013. godina je više-manje posložena i samo je treba koordinirati i kontrolirati. Prema svemu što se već napravilo, nema bojazni u uspješnost sljedeće sezone. Dapače! – zaključuje Nikolina Misir.

Pročitajte još

ŠEST SATI KASNIJE ‘Oliver’ uplovio u Velu Luku

Dulist

NOVI DETALJI S ‘OLIVERA’ Još pluta, na brodu 340 ljudi

Dulist

OŠ LAPAD POSTAJE OŠ IVA DULČIĆA? Pokrenuta peticija zbog promjene naziva škole

Dulist