Gradski vijećnici Mosta Maro Kristić i Dolores Lujić poslali su priopćenje u svezi projekta uređenja i proširenja Lapadske obale naglasivši kako je ‘dogovor između Grada i Pašalića samo ješka za budale, kako je kasnije i sam Pašalić nazvao građane grada Dubrovnika pa do toga da građevinska dozvola za uređenje lapadske obale niti ne postoji’.
Iza nas je dvodnevna sjednica gradskog vijeća na kojoj je usvojen proračun Grada Dubrovnika za 2018. godinu s projekcijama za 2019. i 2020 godinu. Iako je riječ o najvećem proračunu po glavi stanovnika u RH i po tome bi se očekivalo da neće biti nezadovoljnih, postoje i oni koji su i ovaj put ‘presvučeni’, a to su stanovnici koji žive na Lapadskoj obali. Presvukli su ih svi oni koji im već dugi niz godina obećavaju novu, proširenu i uređenu obalu koja će biti opremljena suvremenom urbanom opremom, pješačkom stazom i kojom će se riješiti svi dugogodišnji komunalni problemi koji ih muče. Iako se uređenje Lapadske obale obećava još odavno, s dodjelom koncesije za izgradnju luke nautičkog turizma, koja je bila samo prvi čin izdaje javnog interesa, pojavila se nada među stanovnicima koji žive na tom potezu da će njihov san postati stvarnost. Gradski političari ujedinjeni u Dubrovački dogovor, a i garnitura iza njih na čelu s a sada već bivšim gradonačelnikom Vlahušićem slavodobitno su objavili da je sve dogovoreno i da će Pašalić i Grad zajedno izgraditi Lapadsku obalu. Očito im je trebao argument da bez smetnji mogu davati vjetar u leđa još jednoj izdaji javnog interesa.
Proteklo vrijeme otkrilo je puno toga. Od činjenice da je dogovor između Grada i Pašalića samo ješka za budale, kako je kasnije i sam Pašalić nazvao građane grada Dubrovnika pa do toga da građevinska dozvola za uređenje lapadske obale niti ne postoji. Čak niti za prvu fazu koja seže od Batale do iza zgrade fakulteta. Ustavna tužba i prosvjedi građana nisu dirnuli gradske vijećnike koji su i dalje puhali u jedra koncesionaru, dodjelom jedne koncesije za smještaj opreme i građevina koje su potrebne za početak radova, pa produženjem te iste i na kraju, na jučerašnjoj sjednici dodjelom druge koncesije za polaganje električnih kablova za rješavanje pitanja opskrbe marine električnom energijom. Time su se stekli svi preduvjeti za otvaranje marine, a Grad Dubrovnik do kraja presvukao svoje naivne sugrađane. Neki su nemušto pokušavali kroz amandmane prebaciti odgovornost s bivše na novu gradsku upravu, ali nisu bili u stanju napisati zakoniti amandman na proračun pa su time uspjeli i zaustaviti raspravu iz koje bi se utvrdilo da su i jedni i drugi podjednako odgovorni.
Sada građani bar znaju da dozvola niti ne postoji, da je sve bilo samo redovno predizborno pituravanje i da ipak postoje oni rijetki među nama vijećnicima koji nisu zagrizli ješku koju su pripremili sudionici Dubrovačkog dogovora i ostavili je onima koji su došli iza njih da zadatak izvrše do kraja. Nadamo se da će sada kada je zadovoljen privatni interes, koji je po tko zna koji put dobio prednost javnim, nova gradska uprava ispraviti nepravdu prethodnika, u kojoj su i sami sudjelovali kroz ulogu gradskih vijećnika. Sada u svojim rukama imaju izvršnu vlast i odgovornost je na njima. Očekujemo da će do prvog sljedećeg rebalansa proračuna biti ishođena pravomoćna građevinska dozvola za prvu fazu uređenja i proširenja Lapadske obale, a mi ćemo znati napisati amandman koji će biti zakonit.