Pročelnica Upravnog odjela za kulturu i baštinu Grada Dubrovnika Julijana Antić Brautović 19. i 20. listopada je sudjelovala na Akademiji za marketing u turizmu u Portorožu gdje je predstavnicima slovenskih destinacijskih menadžera predstavila Dubrovnik Pass.
Akademija se odvija u okviru središnjeg obrazovnog programa koji Slovenska turistička organizacija provodi za svoje članove već treću godinu zaredom i na kojima im predstavlja primjere dobrih praksi.
Pročelnica Antić Brautović predstavila je razvojne faze projekta Dubrovačke kartice od njenog uvođenja 2010. godine do digitalne transformacije provedene prošle i ove godine, kao i rezultate koje projekt bilježi. Naglasila je kako je projekt svoj procvat doživio nakon digitalne transformacije koja je omogućila jednostavniju prodaju i kupnju, kontrolu korištenja, efikasnije upravljanje vremenom i resursima, kao i optimizaciju marketinških aktivnosti.
– Zahvaljujući širokoj suradnji s turističkim zajednicama dubrovačkog područja, kulturnim i religijskim ustanovama, javnim poduzećima, gospodarstvenicima, kao i malim poduzetnicima, što čini preko 100 partnera direktno uključenih u projekt, značajno su smanjeni troškovi, dok su istovremeno prihodi više nego udvostručeni u odnosu na turistički referentnu 2019. godinu – istaknula je pročelnica Antić Brautović te napomenula kako statistički podaci o prodaji i korištenju Dubrovnik Pass-a koje gradska uprava dobiva u realnom vremenu omogućuju praćenje tokova posjetitelja, što je osnova za upravljanje destinacijom.
Osim izuzetnih prodajnih rezultata, gdje svaki četvrti posjetitelj Dubrovnika kupi Dubrovnik Pass, sudionike Akademije posebno je impresionirala i činjenica da projekt omogućuje samoodrživost kulturne baštine i cijeloga kulturnog sektora.
Uz dubrovački primjer, u okviru Akademije su predstavljeni i primjeri dobre prakse iz Danske, Austrije, Nizozemske i Irske, a predavanja su održali i svjetski priznati stručnjaci iz područja turizma i destinacijskog menadžmenta Terry Stevens i Roger Carter.