Od nedjelje, 1. rujna u galeriji Maksimilijana Vange može se pogledati izložba Dženise Pecotić, članice Udruge 'Za Orebić' i umjetnice koja je svojim radom, umijećem i inspiracijom zauzela posebno mjesto u povijesti hrvatskog modnog oblikovanja i kostimografije.
Inspirirana Baroknim festivalom, ulicama starog grada i duhom Korčule Dženisa nam donosi izložbu koja reinterpretira barok u suvremenom kontekstu, u kontekstu Grada. Korčula i barok sami po sebi inspirativni su elementi koji nadahnjuju umjetnika i bude potrebu za stvaralaštvom. Barokni festival prostor je na kojem se umjetničke inspiracije i njezini produkti mogu iskomunicirati s publikom.
Kao žena za retro priče, netko tko voli proživljavati prošlost i kojoj se od trendova diže kosa na glavi, Dženisa nam donosi suvremenu viziju nekadašnjice. Prema Dženisi sve što čovjek stavlja na sebe pitanje je stila, ne mode. Pitanje prepoznavanja trenutka u kojem čovjek živi. Ova izložba živi u svome trenutku, živi kao dijete Korkyra baroknog festivala.
U kontekstu svega rečenog autorica izložbu dijeli na tri osnovne cjeline.
Maske, kao izuzetno bitan dio barokne odjeće. Maske ne samo kao karnevaleskni element, već kao dio društvene kulture. Predstavljene su kao sredstvo-predmet komunikacije koje Dženisa pojednostavljuje do razine znaka. Suvremena maska baroka, ogoljena do forme znaka i prikazana u svoj svojoj jednostavnosti.
Haljine dezena tiskanog na svilenom organdiju koje prema riječima Ane Lendvaj odašilju poruku o arhitekturi vlastite poetike. Riječ je o skicama arhitekta Nenada Fabijanića dezeniranima prema Ani Lendvaj kao'' paučinaste plohe organdija''. Ponavljanjem teme dobiven je materijal o kojeg je izrađena odjeća, sva u naborima i lelujava a opet čvrsta i strukturirana. To je vanvremenska forma odjeće koja demistificira krojni postupak i šalje poruku o prividu oblika.
Odjevne instalacije koji čine posljednji o tri dijela izložbe rezultat su zagrebačkog stvaralaštva u posljednjih mjesec dana. Riječ je o četiri skulpture nastale kao inspiracija materijalom čudesne boje. Materijalom koji naizgled nema samo jednu boju već čitavu paletu tonova koje ljudsko oko može nazrijeti. Riječ je o naborima, o dekonstruiranom kroju koji je pratio pad materijala.