Broj poduzeća u Europskoj uniji koja se koriste društvenim medijima stalno raste. U 2017. gotovo svaka druga tvrtka služila se takvim oblikom komunikacije, no one iz Hrvatske blago su ispod tog prosjeka, pokazuju podaci Eurostata.
U protekloj godini 47 posto poduzeća u EU-u, od onih s najmanje deset zaposlenih koja su sudjelovala u istraživanju, koristilo se barem jednom od različitih vrsta društvenih medija, što je porast od 17 postotnih bodova u odnosu na 2013., kako prenosi HRT. Pritom su najrašireniji oblik takvih medija društvene mreže, poput Facebooka i LinkedIna, čiji udio na razini EU-a iznosi 45 posto. Blogovima i mikroblogovima, primjerice Twitterom, koristi se 14 posto poduzeća, a multimedijalnim stranicama za dijeljenje sadržaja, poput YouTubea, njih 16 posto.
U Hrvatskoj udio poduzeća koja se koriste najmanje jednim društvenim medijem iznosi 45 posto, jednako kao u Njemačkoj, a malo više nego u Italiji, koja bilježi 44 posto. Pritom se u Hrvatskoj 41 posto poduzeća služi društvenim mrežama, blogom ili mikroblogom njih sedam posto, a 13 posto ih multimedijalne stranice iskorištava za dijeljenje sadržaja. Samo jednom vrstom društvenog medija koristi se njih 28 posto, a udio onih koji imaju dva ili više takvih medija je 16 posto.
Od zemalja članica, najmanji udio poduzeća koja se služe društvenim medijima zabilježen je u Poljskoj, 27 posto, zatim 30 posto u Latviji te 34 posto u Bugarskoj. S druge strane, po poduzetnicima koji su aktivni na društvenim medijima prednjači Malta sa 74 posto, a Danska, Irska i Nizozemska bilježe udio od po 68 posto, stoji u izvješću Eurostata.
Izvor: HRT