Aktualno

POČEO PRVI BOJKOT PROIZVODA Hoće li Hrvati uspjeti napraviti značajnu promjenu?

naslovna bojkot proizvoda

Najavljeno je ponovno poskupljenje proizvoda, a zbog cijena koje svakodnevno rastu i dosežu svoje maksimume, s Facebook stranice Halo, inspektore, koju je pokrenuo Europski centar izvrsnosti potrošača (ECIP), pozivaju građane na bojkot proizvoda. Objava je podijeljena više od 600 puta, a da su građani nezadovoljni i spremni na bojkot pokazuju komentari.

– Odluka je pala. Bez puno okolišanja: dokazali smo kako je teleći vrat koji se prodaje u Konzumu u tri mjeseca poskupio za 43 posto! I nitko nam nije odgovorio na pitanje: koji su to inputi potaknuli takvo poskupljenje? Idemo u bojkot tog proizvoda u Konzumu cijeli idući tjedan! U cijeloj Hrvatskoj! Nemojmo kupovati taj proizvod po toj cijeni! – napisali su na svojoj stranici. Dotaknuli su se i Talijana i Francuza, koji su također imali bojkot proizvoda koji su im drastično poskupjeli. Traže od kupaca da ne kupuju teleći vrat u Konzumu po trenutnoj cijeni od 7,99 eura za 1 kilogram, ali i da im se jave jer trebaju imati dokaze da mogu stupiti u akciju.

‘Kupovat će oni koji šute’ 

– Teletina je skupa. Kupovat će je isti oni koji šute. Kupit će u inat drugima oni koji jedu janjetinu, imaju dobre plaće, s gađenjem gledaju na umirovljenike koji biraju samo akcije i popuste, voze dobre aute, imaju brendirana odijela, apartmane i stanove po Jadranu i Zagrebu… – izrazili su svoje nezadovoljstvo te su kao početak bojkota uzeli 16. siječnja, u četvrtak, jer je tada novi Konzumov tjedan. Navode kako se isti taj komad mesa može kupiti i u drugim trgovinama za manju cijenu. Dodali su kako će poslušati želju ministra gospodarstva koji je i predložio bojkot proizvoda zbog poskupljenja.                                                                       U objavi prije ove naveli su dokaze koji pokazuju kako je došlo do drastičnog poskupljenja telećeg vrata. U listopadu je jedan kilogram telećeg vrata koštao 5,59 eura, mjesec dana poslije 6,39 eura, a 16. siječnja cijena mu je skočila na 7,99 eura. Tako je, samo u tri mjeseca došlo do povećanja većeg od 40 posto.

Proširuju bojkot i na druge trgovačke lance

Potrošači su tražili i bojkot drugih trgovačkih lanaca, Tommyja, Pivca i KTC-a. U Tommyja je cijena istog prehrambenog proizvoda, telećeg vrata ili lopatice još skuplja i iznosi 8,45 eura. U KTC-u je cijena ista kao u Konzuma, 7,99 eura, dok je u Pivca nekoliko centi samo niža, 7,80 eura. Stoga, su na stranici izjavili kako počinje bojkot i na druge trgovačke lance zbog dobrog odaziva i spremnosti kupaca.                                         – – Mogu kupiti ali neću! Neću jer ne vrijedi toliko i zato što ima previše onih koji si ne mogu priuštiti ni komadić teletine – podržala je bojkot jedna komentatorica. Iako, dobivaju brojnu podršku, neki smatraju da su trebali provesti strože mjere ili započeti s bojkotom nekog drugog proizvoda kojeg svi kupuju, kao što su čokolada i čips.

– Bolje da ste organizirali bojkot na način da nitko ništa ne kupi u trgovinama na jedan ili dva odabrana dana jer ionako je sve preskupo. Teleći vrat ionako većina ne kupuje, čudan je odabir proizvoda – napisao je svoje mišljenje komentator.

Foto: Halo, inspektore

Pročitajte još

Na maturi palo 500 učenika manje nego lani, ali jedan predmet nije prošlo njih čak 70 posto!

Dulist

Zračna luka Ruđera Boškovića nabavlja košulje vrijedne 100 tisuća eura

Dulist

KIŠA CIJELU NOĆ Dubrovnik u crvenom, očekuje se i olujno jugo, poplave, grmljavine

Dulist