Hrvatska je ponovno pokrenula izdavanje turističkih viza za ruske državljane, a Veleposlanstvo Republike Hrvatske u Ruskoj Federaciji već je zaprimilo prve prijave. Da je na tržištu Rusije izražena potražnja za Hrvatskom kao turističkom destinacijom potvrđuju i najave Aeroflot Airlinesa, ruskog nacionalnog avioprijevoznika koji od početka lipnja do kraja rujna ove godine svakodnevnim letovima planira povezivati Moskvu s Pulom, Dubrovnikom i Splitom.
-Na tržištu Rusije izražena je potražnja za sigurnim ljetnim odmorom, a među traženim destinacijama posebice se ističe Hrvatska. U prilog budućim trendovima s ovog tržišta svakako ide ponovno izdavanje viza za ruske građane, kao i novi granični režimi prema kojima Rusi u Hrvatsku mogu ući s negativnim PCR ili antigenskim testom, potvrdom da su preboljeli korona virus, ali i što je najvažnije, potvrdom da su primili bilo koje cjepivo – izjavio je Rajko Ružička, direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Rusiji, dodavši kako vesele najave novih aviolinija koje će povezivati ključne ruske i hrvatske destinacije.
Dodajmo kako Aeroflot Airlines trenutno jednom tjedno prometuje između Moskve i Zagreba, od svibnja će biti dostupan i drugi tjedni let, dok će usred ljetne sezone ova linija prometovati čak tri puta tjedno. U Među najavljenim letovima su i letovi aviokompanije S7 iz Moskve za Pulu i Dubrovnik te aviokompanije Nordwind za Zagreb. Navedeni letovi odnose se na razdoblje od kraja travnja do kraja listopada.
Dobra pozicija Hrvatske potvrđena je i tijekom sajma MITT koji je nedavno održan u Moskvi. Riječ je o prvom ruskom turističkom sajmu koji se u 2021. godini održao u klasičnom obliku. Tom je prilikom od strane ruskog turističkog sektora, ali i medija te posjetitelja sajma iskazan velik interes za Hrvatskom i hrvatskim destinacijama.
Naime, tijekom sajma održan je niz predavanja, konferencija i okruglih stolova, a na panel raspravi, koja se održala u organizaciji Rossturizma i Udruženja nacionalnih turističkih ureda (ANTOR), sudjelovao je i direktor Predstavništva HTZ-a Rajko Ružička, koji je tom prilikom predstavio promotivne aktivnosti i aktualne kampanje Hrvatske turističke zajednice te odradio niz sastanaka s organizatorima putovanja koji surađuju s hrvatskim destinacijama, kao što su TUI, Paks i Ruski Ekspres.
-Iako je ovogodišnji sajam bio manji u odnosu na prethodne godine, interes izlagača i posjetitelja bio je iznimno velik što potvrđuje i podatak o pet tisuća posjetitelja koji su sajam obišli samo u prvom danu održavanja i preko 1500 svjetskih tvrtki koje su se na sajmu predstavile – zaključio je Ružička.