U Dominikanskom samostanu otvorena je izložba hrvatsko-američkog slikara Antona Pericha pod nazivom True Revolutionary.
Ovaj vrijedni umjetnik iz rodnih Konavala gdje god je došao ostavio je trag. Nakon Pariza i stvararalaštva na filmskom polju već po dolasku u New York 1972. godine organizirao je izložbu. Uvodi revolucionaran pristup televizijskoj slici, o njemu se snima film a on ne prestaje izazivati pozornost jer postaje izumiteljem. 1978 godine osmislio je električni stroj za slikanje, prethodnik današnjeg printera. Za njega možemo reći da je jednostavno začetnik digitalne umjetnosti. Nakon svjetskih izložbi i mi danas upoznajemo ovog slikara električnih slika – istaknula je predsjednica Hrvatske matice iseljenika Dubrovnik Maja Mozara.
-Silno sam oduševljen što sam na najljepšem mjestu u svijetu, u Dubrovniku, zahvaljujući Nanu Vlašiću koji mi je ponudio da organiziramo ovu izložbu i naravno to je predložio Maji Mazorri – istaknuo je uvodno autor dodavši:
-Želio bi da ovu izložbu vide mladi umjetnici kako bi im pokazao da se nešto može napraviti, jako magično i lijepo, sa jako malo sredstava, samo je potreba jedna mašina, malo platna, malo boje i to je sve. I naravno inspiracija – zaključio je.
-Anton Perich jedan je od rijetkih Hrvata koji je napustio udobnost i sigurnost vlastita doma da bi tragao za umjetnošću, uzvodno slijedivši njen mainstream ne bi li došao ad fontes, na izvor ideje (gdje se jedino može pronaći onaj čisti sukus iz kojega je nastala, koji je sam po sebi u trenutku nastanka bio revolucionaran) odnosno u Pariz sredine 1960-ih godina u kojemu je likovnost već tada promatrana kao integralni vizualni fenomen kojemu su tradicionalna slika, crtež, grafika, film i fotografija, samo alati za artikulaciju poruke (koja je, istini za volju, i sama bila autoreferencijalna i hermetična), a „komuniciranje“ još nije bilo zlorabljeni pojam, kao što je to postao u interpretaciji svih daljnjih kretanja u umjetnostima – napisao je uz ostalo u katalogu izložbe povjesničar umjetnosti Marin Ivanović. .
-Sam je pop-art bio „dinamičan i necenzuriran“ idejni ustroj kao jedna od prvih likovnih kritika suvremene konzumerističke kulture, da bi u tome ozračju nastali predmeti (slike, grafike, skulpture), danas postali višemilijunski fetiši. Međutim, u vrijeme američkog buma 1960-ih godina, kada je Warhol počeo raditi ikoničke, pročišćene i banalizirane motive filmskih zvijezda, Campbell's juhe i Coca-Cole, pop-art bio je estetski drugačiji, neobičan, živahan pa recimo i to – revolucionaran! U taj njujorški milieu dolazi Anton Perich 1970. godine i vrlo brzo razvija suradnju s Andyjem Warholom, radeći za njegov časopis Interview. Mediji fotografije i videa postaju njegovim primarnim interesima te u New Yorku izlaže i snima umjetničke video uratke. Godine 1973. pokrenuo je i uređivao prvi underground program na jednoj kabelskoj televiziji (Manhattan Cable) koji se pokazao suviše provokativnim i kontroverznim, razbijajući dotadašnje ustaljene obrasce televizijskog medija pa je ubrzo cenzuriran i ukinut. Tijekom 1977. i 1978. godine, osmislio je i razvio elektronsku mašinu za slikanje, preteču današnjeg ink-jet pisača pa ga u punom smislu riječi možemo smatrati pionirom onoga što danas nazivamo digital art. Iste godine pokrenuo je časopis NIGHT koji je usmjeren na fotografiju, slikarstvo, u njemu se kroz intervjue predstavljaju umjetnici, objavljuju eseji i poezija, a kao takav ima važnu ulogu na njujorškoj kulturnoj sceni – naglasio je istaknuvši kako je od "tih godina do danas, spomenuta mašina glavno Perichevo oruđe za slikanje te su njome nastali brojni radovi različitih motiva i za različite prilike".
Izložbu je otvorio prior Dominikanskog samostana u Dubrovniku Nikola Mioč.
Anton Perich rođen je u Dubrovniku. Od 1965. do 1970. godine živio je u Parizu gdje je nekoliko godina bio pripadnikom umjetničkog pokreta Letrista, baveći se slikarstvom, poezijom i filmom. U Američkom centru na Boulevard Raspail, osmislio je i vodio program međunarodnog nezavisnog filma tijekom kojega je prikazivao Heliczerove, Iimurine, Mekasove,Warholove, Lemaitreove, Bassanove, Auderove filmove i filmove drugih autora.
Preselio se u New York 1970. godine te se ubrzo počeo raditi kao fotograf za časopis Interview Andyja Warhola. Izbor Perichevih fotografija iz toga razdoblja danas se nalazi u Warholovom muzeju u Pittsburghu, Zakladi Warhol i u Zaklada Roberta Mapplethorpea u New Yorku.
Prvu samostalnu izložbu fotografija priredio je u siječnju 1972. godine u Gotham Book Mart galeriji u New Yorku, a tijekom godina njegove su fotografije izložene u brojnim galerijama diljem svijeta te su publicirane u mnogim časopisima i knjigama. Iste su godine njegovi video uratci prikazani u The Kitchen, kultnom njujorškom izlagačkom prostoru nezavisne scene.
Godine 1973. započeo je rad na televizijskom program na kabelskoj televiziji Manhattan Cable gdje je uređivao emisiju koja se pokazala kontroverznom jer je u medijski prostor uvela sadržaje koji do tada nisu postojali na televiziji. Bila je to prva underground emisija ikad prikazana na američkoj televiziji pa je nedugo nakon emitiranja cenzurirana što je izazvalo ozbiljan skandal u američkoj kulturnoj i novinarskoj javnosti, te je rezultiralo korjenitim promjenama u funkcioniranju kabelske televizije uopće. Time je Anton Perich postao revolucionarom video umjetnosti i kabelske televizije, a njegovi se video radovi sve do danas prikazuju televizijskim kanalima diljem svijeta. O njegovom je radu nacionalna televizija Zapadne Njemačke (ARD) snimila jednosatni film Anton Perich 1975. godine.
Tijekom 1977. i 1978. godine, osmislio je i izradio električni stroj za slikanje (prethodnik današnjeg ink-jet printera) te je već sljedeće godine priredio samostalnu izložbu tzv. “električnih slika” u Shafrazi Gallery u New Yorku pa Pericha možemo smatrati pionirom digitalne umjetnosti.
Započeo je s izdavanjem časopisa Night 1978. godine, kao jednog od prvih underground časopisa za fotografiju, slikarstvo, esejistiku, poeziju te intervjue s umjetnicima, koji i danas izlazi. Posljednjih je godina objavljena talijanska inačica časopisa Night.
Anton Perich je u travnju 2006. godine priredio retrospektivnu izložbu fotografskih i video radova u centralnoj instituciji za filmsku umjetnost, Anthology Film Archives i u Ocularisu.