Croatia Airlines kašnjenje letova pravda radovima u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb – Franjo Tuđman! Naime, nakon što su putnici zbog otkazanog leta za Zagreb u utorak navečer, bez pravovremenih infomacija, ostali cijelu noć u Zračnoj luci Ruđer Bošković, objašnjenje smo potražili od nacionalne aviokompanije.
-Aktualna kašnjenja u domaćem i međunarodnom prometu Croatia Airlinesa prvenstveno su uzrokovana radovima koji se odvijaju u MZL Zagreb te, vezano uz to, Hrvatska kontrola zračne plovidbe ograničava broj operacija po satu, što posljedično uzrokuje dobivanje slotova i kašnjenja u dolascima, nekada i po par sati. Osim toga, Croatia Airlines trenutno se nalazi u razdoblju početka tranzicije i procesa zamjene flote, što je izazovan operativni scenarij. S obzirom na produljeno razdoblje održavanja vlastite flote i posljedični nedostatak kapaciteta za obavljanje planiranog reda letenja u kojem su i četiri nove sezonske linije, kao i zbog uvođenja novog tipa zrakoplova u flotu, kompanija nastoji u najvišoj mogućoj mjeri optimizirati promet sa što manje posljedica za putnike – napisali su iz Croatie.
Tvrde kako su svi navedeni razlozi uzrokovali poremećaje u planiranom prometu što uključuje i kašnjenje leta Dubrovnik – Zagreb koji je trebao poletjeti u utorak, 2. srpnja u 21:10.
-Zrakoplov planiran za taj let, zbog naslijeđenih operativnih kašnjenja tijekom dana, kasnio je u dolasku u Dubrovnik više sati, a u razdoblju iza ponoći nije mogao sletjeti u dubrovačku zračnu luku zbog jakih udara bure, koji su prelazili kompanijske kriterije za sigurno slijetanje te je zrakoplov preusmjeren u ZL Zagreb – navode iz Croatie.
Na naš upit koja prava imaju putnici u ovakvim situacijama, odgovorili su da se o putnicima vodila skrb tijekom cijelog razdoblja kašnjenja, što, prema ispovijestima naših sugrađanki, nije istina.
-Prema informacijama operativnog osoblja tvrtke u ZL Dubrovnik, o putnicima se vodila skrb tijekom cijelog razdoblja kašnjenja i pružale su se raspoložive informacije u skladu s razvojem događaja, tj. operativnim izmjenama u prometu – napisali su iz Croatie te dodali kako putnicima nije bilo moguće osigurati smještaj jer su dubrovački hoteli puni, pa su, poštujući odredbe Europske regulative, preusmjerili putnike na prvi sljedeći let koji je bio u 5 sati ujutro.
-Croatia Airlines ispričava se svim putnicima koji su, zbog navedenih razloga, imali poremećaj u planiranom putovanju – dodali su na kraju.